Szukamy kogoś, kto pomoże naszym klientom ugasić pożary w sieci. Precyzyjniej?
Wyobraź sobie, że na twojego klienta zaczyna wylewać się hejt – chodzi o to, by potrafić go zatrzymać.
Szukamy osób, które:
- mają min. 3-letnie doświadczenie w agencji buzz lub agencji PR na stanowiskach: PR manager lub buzz marketing manager,
- mają wyczucie tego, co jest lub potencjalnie może przerodzić się w kryzys w sieci,
- potrafią pełnić rolę account managera (spotkania i briefingi z klientami, przygotowywanie prezentacji dla nowych klientów, bieżące raportowanie i przedstawianie postępów prac),
- potrafią zarządzać zespołem (wyznaczanie zadań, kontrola raportowania, rekrutacje członków teamu),
- mają doświadczenie w zagadnieniach związanych z ochroną reputacji w sieci (depozycjonowanie, kasowanie hejtu, rozwadnianie negatywnych treści),
- mają doświadczenie w zagadnieniach web PR (Wikipedia, serwisy contentowe, serwisy rankingowe, oceny Google),
- są kreatywne i elastyczne, potrafią szybko reagować w niekonwencjonalny i nieszablonowy sposób,
- potrafią porozumiewać się po angielsku.
Jakie kwalifikacje powinieneś posiadać:
- umiejętność monitorowania sieci,
- umiejętność wyciągania wniosków z wykresów i liczb z sentione/brand24/newspoint,
- biegle poruszać się w xls i ppt lub Keynote, Numbers i Pages,
- rozeznanie w social media (FB, Insta, YT),
- background techniczny niezbędny do aktywności w sieci (VPN, cookies, tunelowanie IP).
A co możemy dać Ci w zamian?
- ludzkie podejście do godzin pracy i życia prywatnego (choć lubimy je czasem pomóc zorganizować),
- sprzęt z Jabłuszkiem (no chyba, że się uprzesz na Okienka),
- zacną, adekwatną do wiedzy i doświadczenia pensję i prowizję za przekraczanie planu i rozwój działu,
- kartę na fitness dla odreagowania lub deal z opieką zdrowotną na wszelki wypadek,
- biureczko w biurze w centralnym Centrum,
- kooperację z dużymi, globalnymi firmami.
Jeśli większość założeń się zgadza, czekamy na Twoje CV!
*Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.