return to list

🤓 Direct Response Copywriter

8 000 - 10 000 PLN netto

🌍 Grupa Coraz Lepsza Firma SA | ul. Startowa 14/26, Lublin

🖥 https://www.corazlepszafirma.pl/

#performance, #direct_response, #copywriting

Postawmy sprawę jasno: szukamy ponadprzeciętnego copywritera, bardzo dobrze płacimy, dajemy niesamowite możliwości rozwoju i fantastyczne warunki pracy, ale też bardzo dużo wymagamy. Dlatego, szanując zarówno Twój, jak i nasz czas, zróbmy prosty sprawdzian na początek…


...to nie jest oferta dla Ciebie, bo to oznacza, że jeszcze nie posiadasz wiedzy i doświadczenia, które naszym zdaniem są niezbędne na tym stanowisku.

Natomiast jeśli bez problemu odnalazłeś się w powyższych punktach oraz jeśli:


...to być może jesteś osobą, której szukamy!

Szukamy bowiem skutecznego direct response copywritera, który dołączy do naszego zespołu marketingowego.

Kilka słów o nas


Coraz Lepsza Firma powstała, bo wierzymy, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Dlatego wszystko, co robimy, służy właśnie temu, by ich wspierać. W naszych szkoleniach pokazujemy przedsiębiorcom nowy sposób prowadzenia biznesu i pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…

Paweł Królak, założyciel i prezes zarządu Grupy Coraz Lepsza Firma S.A., jest ekspertem marketingu internetowego z 19-letnim doświadczeniem. Swoją pierwszą firmę (księgarnię internetową) założył, gdy był jeszcze na studiach. Miał wtedy zaledwie 300 zł w kieszeni, a mimo to w ciągu kilku lat doprowadził firmę do poziomu lidera swojego rynku. Coraz Lepszą Firmę, wartą w tej chwili ponad 20 milionów złotych, również zbudował od zera w ciągu zaledwie kilku lat, w dodatku na rynku, na którym wszyscy mówili, że to niewykonalne.

Dziś obsługujemy ponad 8000 klientów, zatrudniamy blisko 30 osób i rozwijamy się w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).

Co wyróżnia nasz marketing?


Nasz marketing to nieustanne wyzwania.

Przede wszystkim dlatego, że nasi potencjalni klienci na początku nie zdają sobie nawet sprawy, że istnieją proponowane przez nas rozwiązania. Naszą grupą docelową są przedsiębiorcy, którzy codziennie borykają się z wieloma wyzwaniami, ale często kompletnie nie wiedzą, gdzie jest prawdziwe źródło ich problemów. Dlatego w naszym biznesie tak ważne jest edukowanie klienta i odpowiednio skonstruowana „ przynęta". Wszystko po to, żeby uświadomić potencjalnemu klientowi powagę i konsekwencje problemów, z którymi się zmaga, pokazać zupełnie nieznany mu świat, a potem udowodnić mu, że można (a nawet trzeba!) działać zupełnie inaczej, niż działał dotychczas. Dopiero wtedy klient staje się gotowy do dokonania zakupu.

Z tego powodu w naszych działaniach niezwykle ważne jest zrozumienie potrzeb, wyzwań i marzeń naszych klientów na bardzo głębokim poziomie i dostosowanie do tego naszej komunikacji. Co więcej, by działać skutecznie, potrzebujemy dużo bardziej złożonej strategii, rozbudowanych lejków i znacznie intensywniejszej optymalizacji na każdym etapie, niż te, z którymi prawdopodobnie do tej pory się spotkałeś.

Za co będziesz odpowiedzialny jako Direct Response Copywriter?



Za jakie KPI będziesz odpowiedzialny:



Oferujemy:



Nasze wymagania:


Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki:


Chcesz aplikować?


Napisz do nas poniżej lub na adres: rekrutacja@corazlepszafirma.pl (w temacie wiadomości wpisz „ Twoje imię i nazwisko - Direct Response Copywriter”). W treści wiadomości prześlij nam:

  1. Link do swojego profilu na LinkedIn (jeśli nie korzystasz z LinkedIn, przyślij CV w załączniku).
  2. Listę 10 najważniejszych dla Ciebie szkoleń/książek z zakresu copywritingu, które solidnie przerobiłeś i wdrożyłeś. Do każdego szkolenia/książki dołącz krótki (1-2 zdania) opis, dlaczego znalazły się na Twojej liście.
  3. Odpowiedzi do poniższych zadań:
    • Napisz dwie alternatywne wersje nagłówka i leadu, do tego listu sprzedażowego. Uzasadnij dlaczego napisałeś to akurat w taki sposób. Jakie hipotezy stoją za Twoimi propozycjami?
    • Stwórz dwie alternatywne wersje tekstów na ten landing page (nagłówek, subnagłówek, bullety, CTA). Uzasadnij, dlaczego wybrałeś taką koncepcję i napisz, jakie hipotezy testujesz.