return to list

🤓 Social Ads Copywriter

6 000 - 8 000 PLN netto

🌍 Grupa Coraz Lepsza Firma SA | Startowa 14/26, Lublin

🖥 https://www.corazlepszafirma.pl/

#fb_ads, #social_media, #facebook

Jeśli:


...to być może jesteś osobą, której szukamy!

Szukamy bowiem copywritera tworzącego skuteczne reklamy dla mediów społecznościowych, który dołączy do naszego zespołu marketingowego.

Kilka słów o nas


Coraz Lepsza Firma powstała, bo wierzymy, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Dlatego wszystko, co robimy, służy właśnie temu, by ich wspierać. W naszych szkoleniach pokazujemy przedsiębiorcom nowy sposób prowadzenia biznesu i pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…

Paweł Królak, założyciel i prezes zarządu Grupy Coraz Lepsza Firma S.A., jest ekspertem marketingu internetowego z 19-letnim doświadczeniem. Swoją pierwszą firmę (księgarnię internetową) założył, gdy był jeszcze na studiach. Miał wtedy zaledwie 300 zł w kieszeni, a mimo to w ciągu kilku lat doprowadził firmę do poziomu lidera swojego rynku. Coraz Lepszą Firmę, wartą w tej chwili ponad 20 milionów złotych, również zbudował od zera w ciągu zaledwie kilku lat, w dodatku na rynku, na którym wszyscy mówili, że to niewykonalne.

Dziś obsługujemy ponad 8000 klientów, zatrudniamy blisko 30 osób i rozwijamy się w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).

Co wyróżnia nasz marketing?


Nasz marketing to nieustanne wyzwania.

Przede wszystkim dlatego, że nasi potencjalni klienci na początku nie zdają sobie nawet sprawy, że istnieją proponowane przez nas rozwiązania. Naszą grupą docelową są przedsiębiorcy, którzy codziennie borykają się z wieloma wyzwaniami, ale często kompletnie nie wiedzą, gdzie jest prawdziwe źródło ich problemów. Dlatego w naszym biznesie tak ważne jest edukowanie klienta i odpowiednio skonstruowana „przynęta”. Wszystko po to, żeby uświadomić potencjalnemu klientowi powagę i konsekwencje problemów, z którymi się zmaga, pokazać zupełnie nieznany mu świat, a potem udowodnić mu, że można (a nawet trzeba!) działać zupełnie inaczej, niż działał dotychczas. Dopiero wtedy klient staje się gotowy do dokonania zakupu.

Z tego powodu w naszych działaniach niezwykle ważne jest zrozumienie potrzeb, wyzwań i marzeń naszych klientów na bardzo głębokim poziomie i dostosowanie do tego naszej komunikacji. Co więcej, by działać skutecznie, potrzebujemy dużo bardziej złożonej strategii, rozbudowanych lejków i znacznie intensywniejszej optymalizacji na każdym etapie, niż te, z którymi prawdopodobnie do tej pory się spotkałeś.

A w praktyce oznacza to również, że zupełnie nie sprawdzają się u nas typowe kampanie produktowe, do których mogłeś przywyknąć w prostych biznesach. Pozyskanie klientów w naszej firmie to znacznie ciekawsze wyzwanie, niż tylko ustawienie reklam produktów i czekanie, aż klienci będą ich szukać. :-)

Za co będziesz odpowiedzialny jako Social Ads Copywriter?



Oferujemy:



Nasze wymagania:


Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki:


Chcesz aplikować?


Napisz do nas na adres: rekrutacja@corazlepszafirma.pl (w temacie wiadomości wpisz „Twoje imię i nazwisko – Social Ads Copywriter”). W treści wiadomości przyślij nam:

  1. Link do swojego profilu na LinkedIn (jeśli nie korzystasz z LinkedIn, przyślij CV w załączniku).
  2. Listę 5 najważniejszych dla Ciebie szkoleń z zakresu marketingu internetowego, które solidnie przerobiłeś i wdrożyłeś. Do każdego szkolenia dołącz krótki (1-2 zdania) opis, dlaczego to szkolenie znalazło się na Twojej liście.
  3. Wykonaj pierwsze z serii 3 zadań w tej rekrutacji (pozostałe poznasz po zaliczeniu pierwszego zadania), bo przede wszystkim chcemy zobaczyć, co umiesz i w jaki sposób myślisz:
    • wybierz jedną z obecnie wyświetlanych przez nas reklam na Facebooku,
    • napisz nam, jak oceniasz tekst tej reklamy, co byś w niej zmienił, poprawił, a co Twoim zdaniem jest dobre,
    • zaproponuj 3 alternatywne warianty tekstu tej reklamy, które Twoim zdaniem warto byłoby przetestować, by osiągnąć lepsze wyniki,
    • wytłumacz (hipoteza), dlaczego zaproponowane warianty mogą mieć lepsze wyniki od pierwotnej wersji reklamy,
    • (żeby było jasne: zaproponowane przez Ciebie reklamy nie będą nigdzie publikowane – wykorzystamy je tylko na potrzeby rekrutacji).