🤓 Specjalista ds. wsparcia IT
Undisclosed salary
🌍 Informatyczna Obsługa | Piastowska 70, Gdańsk
🖥 https://informatycznaobsluga.pl#IT, #HelpDesk
Informatyczna Obsługa to zespół profesjonalistów zajmujących się obsługą informatyczną firm. W ramach stałej opieki organizujemy działy IT w przedsiębiorstwach, nadzorujemy istniejącą infrastrukturę informatyczną oraz wdrażamy nowe rozwiązania. Oferujemy zwiększenie wydajności funkcjonującego w firmie systemu informatycznego oraz wzrost bezpieczeństwa przetwarzanych i gromadzonych tam danych. Dbamy o bieżącą konserwację sprzętu i oprogramowania, odpowiednią konfigurację i administrację sieci, zastosowanie właściwych reguł bezpieczeństwa oraz szkolenie pracowników z zakresu obsługiwanych przez nich aplikacji i rozwiązań.
Nasz zespół tworzą wykwalifikowani i doświadczeni informatycy, którzy są przygotowani do obsługi nawet najbardziej wymagających Klientów.
SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO IT
Miejsce pracy: Gdańsk (Przymorze)
Główne zadania:
Nasz zespół tworzą wykwalifikowani i doświadczeni informatycy, którzy są przygotowani do obsługi nawet najbardziej wymagających Klientów.
SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO IT
Miejsce pracy: Gdańsk (Przymorze)
Główne zadania:
- dbanie o budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z Klientami firmy;
- wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych telefonicznie
i mailowo przez Klientów firmy; - zdalna obsługa zgłoszeń serwisowych Klientów firmy;
- instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych, stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych;
- utrzymanie systemów wewnętrznych;
- bieżący monitoring bezpieczeństwa systemów, oprogramowania oraz stacji roboczych Klientów firmy;
- raportowanie oraz prowadzenie dokumentacji zmian w systemach IT oraz procesach biznesowych Klientów firmy;
- udział we wdrażaniu projektów IT u Klientów firmy;
- doradztwo techniczne oraz sprzedaż dodatkowych usług i produktów firmy.
Profil kandydata:
- min. roczne doświadczenie w pracy z Klientem w branży IT;
- wykształcenie techniczne z obszaru IT;
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows;
- wiedza techniczna związana z branżą IT (usługi, hosting, telekomunikacja, oprogramowanie, sprzęt komputerowy, serwery);
- umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem, sieciami komputerowymi i peryferiami;
- wiedza i świadomość na temat bezpieczeństwa w systemach IT;
- komunikatywność oraz proaktywna postawa ukierunkowana na Klienta;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra organizacja czasu pracy;
- odpowiedzialność i sumienność.
Dodatkowe atuty:
- praca na podobnym stanowisku w branży IT;
- doświadczenie w telefonicznym kontakcie z Klientem;
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pracę w młodym zespole specjalistów, w rozwijającej się firmie;
- częste wyjścia integracyjne;
- możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętności w ciekawej i pożądanej branży;
- wynagrodzenie podstawowe + comiesięczna premia uzależniona od wyników;
- zatrudnienie B2B;
- godziny pracy od 8:00 do 16:00 lub 9:00 do 17:00;
- dostęp do gadżetów i nowinek ze świata IT;
- możliwość rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia).
Prosimy o przesłanie CV z tytułem: "Specjalista ds. wsparcia technicznego IT".
Informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.