return to list

馃 Programmatic Specialist

Undisclosed salary

馃實 IPG Mediabrands | Cybernetyki 19, Warszawa

馃枼 https://www.ipgmediabrands.com/

#PMP, #DV360, #programmatic

Jeste艣my cz臋艣ci膮 mi臋dzynarodowej grupy mediowej IPG Mediabrands, w ramach kt贸rej dzia艂amy jako domy
i agencje mediowe:
 
鈿★笍  Universal McCann                   www.universalmccann.pl
鈿★笍  Initiative Media Warszawa     www.initiative.com
鈿★笍  Reprise Digital                          www.reprisedigital.com
鈿★笍  U2 Media

Wykorzystuj膮c wiedz臋 o rynku mediowym zajmujemy si臋 ca艂o艣ciowym planowaniem i realizacj膮 cel贸w marketingowo-sprzeda偶owych naszych klient贸w.
 
W zwi膮zku z obj臋ciem obs艂ugi nowego, du偶ego Klienta (z r贸wnie du偶ym bud偶etem) powi臋kszamy nasz Zesp贸艂 Programmatic.

 Co b臋dzie nale偶a艂o do Twoich zada艅:

鉁 przygotowywanie, implementacja i zarz膮dzanie kampaniami Programmatic
鉁 monitoring i optymalizacja kampanii pod k膮tem zdefiniowanych cel贸w
鉁 analiza danych i raportowanie wynik贸w kampanii, przygotowywanie rekomendacji
鉁 wsparcie zespo艂贸w planerskich oraz wsp贸艂praca z dzia艂em Traffic
鉁 wsp贸艂praca z dostawcami technologii oraz danych, implementacja PMP

Zaaplikuj do nas, je偶eli mo偶esz si臋 pochwali膰:

鉁 min. rocznym do艣wiadczeniem w pracy z kampaniami programatycznymi
鉁 znajomo艣ci膮 systemu DV360 (mile widziana znajomo艣膰 systemu Adform oraz narz臋dzi DCM i Google Analytics)
鉁 do艣wiadczeniem w emisji kampanii na PMP 
鉁 znajomo艣ci膮 j臋zyka angielskiego w stopniu dobrym (g艂. w pi艣mie)
鉁 obs艂ug膮 pakietu MS Office (szczeg贸lnie Excel)
鉁 zdolno艣ciami analitycznymi

馃敟 mile widziane do艣wiadczenie w pracy z DMP

W zamian zapewniamy:
 
鉁  prac臋 dla jednego z najwi臋kszych reklamodawc贸w bran偶y FMCG
鉁  zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋 z atrakcyjnym, adekwatnym do Twoich kompetencji i zaanga偶owania wynagrodzeniem
鉁  szeroki pakiet benefit贸w, z kt贸rych sam wybierzesz atrakcyjne dla Ciebie (m.in.: ubezpieczenie medyczne, multisport, dofinansowanie nauki j臋zyk贸w obcych, miejsce parkingowe)
鉁  dost臋p do najnowocze艣niejszych rozwi膮za艅 na rynku komunikacji zintegrowanej w strukturach mi臋dzynarodowej organizacji
鉁  wiedz臋, szkolenia i projekty, dzi臋ki kt贸rym b臋dziesz m贸g艂 si臋 dalej rozwija膰 (szkolimy si臋 wewn臋trznie, jak i mamy bud偶ety na warto艣ciowe, zewn臋trzne wydarzenia)
鉁  mo偶liwo艣膰 w艂膮czenia si臋 w podejmowane przez nas projekty charytatywne
鉁  mimo korporacyjnej struktury wci膮偶 swobodn膮, niekorporacyjn膮 atmosfer臋 馃槏