馃 (Junior) Digital Media Planner
Undisclosed salary
馃實 IPG Mediabrands | Cybernetyki 19, Warszawa
馃枼 https://www.ipgmediabrands.com/#mediaplanning, #communication, #planner
Jeste艣my cz臋艣ci膮 mi臋dzynarodowej grupy mediowej IPG Mediabrands www.ipgmediabrands.com, w ramach kt贸rej dzia艂amy jako domy mediowe:
馃敟 Universal McCann www.umww.com
馃敟 Initiative Media www.initiative.com
馃敟 Universal McCann www.umww.com
馃敟 Initiative Media www.initiative.com
Wykorzystuj膮c wiedz臋 o rynku mediowym zajmujemy si臋 ca艂o艣ciowym planowaniem i realizacj膮 cel贸w marketingowo-sprzeda偶owych naszych klient贸w.
Obecnie poszukujemy fajnych os贸b do naszych zespo艂贸w Client Service (klienci m.in. BMW, Orange, Johnson&Johnson, Carlsberg) na stanowiska (zaznacz na kt贸re stanowisko aplikujesz)
1. Junior Digital Media Planner (min. 1 rok do艣wiadczenia)
2. Digital Media Planner (min. 1,5-2 lata do艣wiadczenia)
B臋dziesz odpowiada膰 za obs艂uga klient贸w zespo艂u w zakresie przygotowywania oraz implementacji plan贸w mediowych, czyli zakupu medi贸w online oraz raportowanie, przeprowadzanie analiz czy tworzenie niezb臋dnych dokument贸w.
Do Twoich zada艅 b臋dzie nale偶a艂o
Obecnie poszukujemy fajnych os贸b do naszych zespo艂贸w Client Service (klienci m.in. BMW, Orange, Johnson&Johnson, Carlsberg) na stanowiska (zaznacz na kt贸re stanowisko aplikujesz)
1. Junior Digital Media Planner (min. 1 rok do艣wiadczenia)
2. Digital Media Planner (min. 1,5-2 lata do艣wiadczenia)
B臋dziesz odpowiada膰 za obs艂uga klient贸w zespo艂u w zakresie przygotowywania oraz implementacji plan贸w mediowych, czyli zakupu medi贸w online oraz raportowanie, przeprowadzanie analiz czy tworzenie niezb臋dnych dokument贸w.
Do Twoich zada艅 b臋dzie nale偶a艂o
馃敟 opracowanie strategii komunikacji dla naszych Klient贸w
馃敟 planowanie i zakup medi贸w, analiza grup docelowych, rynku konkurencji i przygotowywanie rekomendacji najbardziej efektywnych kana艂贸w dotarcia
馃敟 monitorowanie jako艣ci oraz rentowno艣ci prowadzonych projekt贸w
馃敟 przeprowadzanie analiz i tworzenie raport贸w, w tym analiz rynku, konkurencji, grup celowych
馃敟 tworzenie prezentacji, udzia艂 w spotkaniach z Klientami i prowadzenie prezentacji
馃敟 codzienny kontakt z Klientem
Zaaplikuj do nas, je偶eli
馃敟 posiadasz min. 1 rok do艣wiadczenia na podobnym stanowisku w agencji mediowej/bran偶y komunikacji marketingowej
馃敟 narz臋dzia u偶ywane do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii nie s膮 Ci obce (AGB, Ad Expert, AdReport, TGI, PBC, Radio Track, NetTrack, Gemius Mediapanel, Google Analytics)
馃敟 posiadasz umiej臋tno艣ci prezentacyjne i potrafisz analizowa膰 dane mediowe
馃敟 znasz biegle Excel, Power Point
馃敟 sprawnie komunikujesz si臋 w j臋zyku angielskim (w mowie i pi艣mie)
Mile widziane cechy osobowo艣ciowe na obu stanowiskach
Zorientowanie na realizacj臋 postawionych cel贸w.
Otwarto艣膰 na wsp贸艂prac臋 z innymi.
Odpowiedzialno艣膰 za wykonywane obowi膮zki.
Zaanga偶owanie, inicjatywa, tw贸rczo艣膰 w dzia艂aniu.
Otwarto艣膰 na dynamiczne zmiany.
W zamian zapewniamy
馃敟 prac臋 dla du偶ych atrakcyjnych klient贸w
馃敟 zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋 z atrakcyjnym, adekwatnym do Twoich kompetencji i zaanga偶owania wynagrodzeniem
馃敟 szeroki pakiet benefit贸w, z kt贸rych sam wybierzesz atrakcyjne dla Ciebie (m.in.: ubezpieczenie medyczne do wyboru, multisport, dofinansowanie nauki j臋zyk贸w obcych online)
馃敟 dost臋p do najnowocze艣niejszych rozwi膮za艅 na rynku komunikacji zintegrowanej w strukturach mi臋dzynarodowej organizacji
馃敟 wiedz臋, szkolenia i projekty, dzi臋ki kt贸rym b臋dziesz m贸g艂 si臋 dalej rozwija膰
馃敟 mo偶liwo艣膰 w艂膮czenia si臋 w podejmowane przez nas projekty charytatywne
馃敟 mimo korporacyjnej struktury wci膮偶 swobodn膮, niekorporacyjn膮 atmosfer臋 馃槏
Brzmi ciekawie? Prze艣lij nam swoje CV poni偶ej 馃憞馃憞馃憞 spotkamy si臋 i porozmawiamy o mo偶liwo艣ciach wsp贸艂pracy :)