🤓 Presales Specialist
5 000 - 7 500 PLN netto
🌍 Livespace Sp. z o.o. | Rejtana 17/12, Warszawa
🖥 http://www.livespace.io#B2B, #Sales, #Marketing
Livespace to jeden z czołowych polskich CRM. Naszym klientom dostarczamy narzędzia, które pomagają im zwiększyć skuteczność sprzedaży.
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać zespół sprzedażowy Livespace w pozyskiwaniu i kwalifikacji leadów. Czujesz, że szukamy właśnie Ciebie? Wyślij nam swoje CV.
Kogo szukamy i o co chodzi?
Twoje kluczowe zadanie:
Jesteś otwartą, kontaktową osobą, która lubi budować relacje, rozmawiać z nowymi ludźmi i zapewniać im rozwiązania, które ułatwiają pracę? Osoba podejmująca tę rolę będzie integralną częścią naszego zespołu marketingowo-sprzedażowego skupioną na uskutecznieniu naszych procesów sprzedażowych i Customer Success.
Twoja pracy stanowi podstawę naszych działań dotyczących pozyskiwania klientów i obejmuje działania inside sales, cold calling, lead generation oraz wsparcie zespołów sprzedażowych i Customer Success podczas całego procesu sprzedażowego.
W ramach codziennych zadań będziesz:
- Rozmawiać z naszymi potencjalnymi klientami jako pierwszy punkt kontaktu.
- Kwalifikować inboundowe leady i decydować o ich dalszym losie (np. przekierować do kolegów i koleżanek ze sprzedaży, wpuścić w proces podgrzewania i edukacji lub podziękować za współpracę)
- Pozyskiwać leady outboundowo (np. poprzez cold calling, cold mailing, testując nowe kanały i narzędzia)
- Zapewniać przejrzystość, aktualność i kompletność bazy danych oraz zarządzać informacjami w CRM.
- Budować ścieżki automatyczne w modelach outbound i inbound oraz kampanie dla pozyskiwania nowych leadów wraz z marketingiem.
- Odpowiadać na pytania produktowe potencjalnych klientów.
- Zbierać feedback od niedoszłych klientów i dbać o skuteczność naszych procesów edukacyjno-komunikacyjnych.
- Monitorować i optymalizować wskaźniki oraz ścieżki marketingowo-sprzedażowe.
- Tworzyć raporty i rekomendacje dotyczące potencjalnych akcji marketingowo-sprzedażowych, w tym zauważać szanse na upsell i cross-sell.
- Współpracować z zespołem sprzedażowym, Customer Success.
- Raportować bezpośrednio do Head of Marketing.
Pasujesz na to stanowisko, jeśli:
- Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży/marketingu inbound lub outbound, lub customer experience dla sektora B2B.
- Jesteś entuzjastą nowych technologii (interesujesz się lub masz doświadczenie w startupie, lub firmie z sektora IT).
- Uwielbiasz poznawać nowych ludzi i wspierać kolegów i koleżanki.
- Jesteś pasjonatem marketingu lub sprzedaży i nie wyobrażasz sobie swojej pracy bez CRM-a
- Masz podejście procesowe i skupiasz się na szczegółach.
- Masz super kompetencje komunikacyjne i lubisz pisać.
- Czujesz potrzebę doprowadzania spraw do końca i osiągania założonych celów.
- Chcesz być istotną częścią dużego, międzynarodowego sukcesu, nieźle zapowiadającej się polskiej firmy.
- Serce bije Ci teraz jakby szybciej…
Ucieszymy się, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w cold callingu lub uwielbiasz gadać przez telefon.
- Posiadasz dyplom ukończenia studiów.
- Czytasz sporo literatury branżowej, więcej po angielsku niż po polsku.
- Praca zdalna nie sprawia Ci problemu.
Ze swojej strony oferujemy:
- wynagrodzenie – przy zatrudnieniu na umowę o pracę od 4 100 zł do 6 200 zł brutto, zaś przy samozatrudnieniu od 5 000 zł do 7 500 zł netto, w zależności od doświadczenia i umiejętności. Wynagrodzenie to podstawa + premia od wyników
- pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin lub w biurze na Mokotowie (ul. Rejtana 17, przy metrze Pole Mokotowskie)
- solidne wsparcie merytoryczne i praktyczne – sami się nieustannie uczymy i lubimy się dzielić wiedzą (organizujemy wewnętrzne meetupy na tematy nie tylko techniczne)
- pracę w przyjaznym, otwartym i wspierającym zespole
- budżet na benefity do samodzielnego wyboru (m.in. ubezpieczenie zdrowotne i karnety sportowe)
- dużą samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizowania własnych pomysłów – cenimy proaktywność!
Jeśli czujesz, że czekamy właśnie na Ciebie, wyślij nam swoje CV.