🤓 Junior Media Planner
Undisclosed salary
🌍 Media Choice | Hubska 52/11B, Wrocław
🖥 http://www.mediachoice.pl#mediaplanner, #dommediowy, #reklamaonline
W świecie reklamy czujesz się jak ryba w wodzie? Masz dar analitycznego myślenia i doświadczenie w zakupie mediów? Czekamy właśnie na Ciebie!
Media Choice – jako dom mediowy zajmujemy się planowaniem i realizacją kampanii reklamowych, a co najważniejsze – robimy to skutecznie. Prowadzone przez nasz zespół projekty nie są tylko wirtualnymi słupkami, które zmieniają swoją wysokość w czasie, ale realnymi rezultatami – dostarczają nowych klientów i zapewniają wzrost rozpoznawalności marki. Od lat specjalizujemy się w działaniach mediowych niezależnie od branży. Posiadamy najwyższy status Google Partner Premier, Facebook Marketing Partners, a jako aktywny członek stowarzyszenia IAB wyznaczamy aktualne trendy w rozwoju reklamy internetowej. Jesteśmy laureatem konkursu Golden Arrow w kategorii „digital marketing – SEM”. W ogólnopolskim badaniu efektywności domów mediowych MMP w ciągu ostatnich 2 lat zdobyliśmy ogólną ocenę 4,9/5 w zakresie zadowolenia klientów.
Media Choice – jako dom mediowy zajmujemy się planowaniem i realizacją kampanii reklamowych, a co najważniejsze – robimy to skutecznie. Prowadzone przez nasz zespół projekty nie są tylko wirtualnymi słupkami, które zmieniają swoją wysokość w czasie, ale realnymi rezultatami – dostarczają nowych klientów i zapewniają wzrost rozpoznawalności marki. Od lat specjalizujemy się w działaniach mediowych niezależnie od branży. Posiadamy najwyższy status Google Partner Premier, Facebook Marketing Partners, a jako aktywny członek stowarzyszenia IAB wyznaczamy aktualne trendy w rozwoju reklamy internetowej. Jesteśmy laureatem konkursu Golden Arrow w kategorii „digital marketing – SEM”. W ogólnopolskim badaniu efektywności domów mediowych MMP w ciągu ostatnich 2 lat zdobyliśmy ogólną ocenę 4,9/5 w zakresie zadowolenia klientów.
Twoje przyszłe zadania:
- opracowywanie media planów dla wybranych klientów
- udział w procesie zakupu mediów online oraz offline
- tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych
- współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
- monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI
Nasze oczekiwania:
- co najmniej roczne doświadczenie w planowaniu kampanii reklamowych online lub offline
- dobra znajomość struktury mediów na rynku polskim
- praktyczne zdolności analizy danych
- umiejętność budowania relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów
- bardzo dobra znajomość MS Office (przede wszystkim Excel)
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
- umiejętności interpersonalne oraz autoprezentacji
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Twoje nowe miejsce pracy:
- nowoczesne biuro, w którym panuje niekorporacyjna, przyjazna atmosfera
- środowisko kreatywnych osób, z którymi nie można się nudzić
- stałe wsparcie zespołu specjalistów i możliwość poszerzania wiedzy
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- zapewnienie prywatnej opieki medycznej
- pakiet doskonalenia umiejętności i elastyczna ścieżka kariery.