return to list

🤓 E-commerce Marketing Manager

7 500 - 10 000 PLN brutto

🌍 Miło(ść) | słupecka 2a, Warszawa

🖥 http://milosc.co

#growth, #ecommerce

Wychodzimy z założenia, że praca to coś więcej niż miejsce, do którego przychodzi się tylko po to, aby “odrobić” swoje 8 godzin. W związku z tym stawiamy na budowanie przyjacielskiej atmosfery, dzięki której większość naszych pracowników traktuje naszą firmę jak drugi dom. Marka Miło(ść) po przejęciu przez nowych inwestorów przechodzi metamorfozę której możesz być częścią i kształtować jej kierunek!
 
Obowiązki:

  1. Przygotowanie oraz aktualizowanie strategii marketingowej
     a. Analiza obecnej sytuacji
     - Analizowanie dotychczasowej propozycji wartości i komunikatów
     - Przeprowadzanie audytu dotychczasowych działań w digitalu
     - Analiza konkurencji na rynkach polskim i zagranicznych
     - Segmentacja dotychczasowych klientów.

     b. Utworzenie planu
     - Określenie grup docelowych
     - Opracowanie brand person
     - Propozycja USP
     - Zidentyfikowanie potrzeb w celu zwiększenia sprzedaży produktów marki
     - Opracowanie funnelingu / lead nurturingu.

  2. Realizacja strategii marketingowej
     a. Określenie zakresu niezbędnego wsparcia zewnętrznych podmiotów.
     b. Utworzenie briefu na poszczególne elementy wsparcia strategii wraz z kryteriami wyboru partnerów i opracowanie KPI.
     c. Stałe monitorowanie efektywności działań marketingowych, w tym kontakt z partnerami i zarządzanie ich pracą, a także wyliczanie zwrotów z inwestycji.

  3. Bieżące działania z zakresu:
     - analizowania, modelowania, wizualizowania i raportowania danych
     - tworzenia nowych landing page’y dla działań performance
     - e-mail marketingu i marketing automation
     - optymalizacji współczynników konwersji.
 
Wymagania:
 
Oferujemy: