return to list

🤓 Customer Success Manager

5 000 - 9 000 PLN brutto

🌍 Prowly | Madalińskiego 71/1, Warszawa

🖥 https://prowly.com/

#CustomerSupport, #CustomerSuccess, #CustomerService

Cześć! Znasz ideę “Delivering Happiness”, którą w swojej książce opisał CEO Zapposa, Tony Hsieh? Wprawdzie nie sprzedajemy w Prowly butów, ale uszczęśliwianie klientów jest jednym z filarów naszej działalności. Dlatego z wyjątkową starannością podchodzimy do wsparcia naszych użytkowników w zakresie codziennej obsługi aplikacji, którą tworzymy właśnie dla nich. I, co najważniejsze, oni to doceniają.

Jesteśmy jednym z topowych towarów eksportowych na rynku technologicznym w Polsce - z naszej aplikacji korzystają na co dzień tysiące PR-owców z całego świata, w tym zespoły marek takich jak ASUS, IKEA, Vimeo, CITI, Cadbury czy Spotify. To z nimi w bieżącym kontakcie jest nasz dział Customer Success. Zarówno w Polsce, jak i zagranicą szczycimy się szybkim czasem odpowiedzi na zapytania klientów i aktywnym podejściem w rozwiązywaniu ich problemów.

Jeśli takie podejście od obsługi klienta nie jest Ci obce i masz w tym doświadczenie, zapoznaj się z naszą ofertą, bo aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Manager.

Poza życzliwym usposobieniem nie tylko w kontakcie z klientem, ale i z całym zespołem (must!) poszukujemy następujących, twardych i miękkich kompetencji:

Doceniamy również otwartość co do elastycznych godzin pracy (nie chodzi o ilość, ale zdarza nam się zdalnie szkolić klientów spoza Europy po godz. 17.00 naszego czasu, dlatego elastycznie układamy sobie grafik dostępności).

Na co dzień zarządzać będziesz pracą 2-osobowego zespołu, a Wasze codzienne obowiązki to:


Jak widzisz, to głównie od zespołu Customer Success zależy nie tylko zadowolenie z korzystania z Prowly czy przejrzystość obsługi, ale i kształt naszego produktu, który nieustannie staramy się rozwijać w duchu “Customer First”. Co oprócz tego mamy do zaoferowania: