🤓 Office Manager 💪
5 000 - 6 000 PLN brutto
🌍 Prowly | Madalińskiego 71, Warszawa
🖥 https://prowly.com/#office, #administracja
W Prowly szukamy Office Managera, który wesprze nas w administracji (wprawdzie jako firma z duszą start-upu nie lubimy tego słowa, ale ze względu na naszą skalę zwyczajnie potrzebujemy w tym zakresie pomocy) oraz szeroko pojętej logistyce naszego hybrydowego środowiska pracy. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu biurem (zarówno tym stacjonarnym, jak i wirtualnym), a wielozadaniowość jest Twoim motorem napędowym, to szukamy właśnie Ciebie :)
Kim jesteśmy
Po 7 latach obecności na rynku jesteśmy jedną z topowych platform do PR-u na świecie. Dzięki naszemu narzędziu, specjaliści PR mogą bardziej efektywnie zarządzać relacjami z mediami, oszczędzając czas na rutynowych zadaniach. Swoją przygodę z biznesem online zaczynaliśmy w Polsce i stąd działamy do dzisiaj, ale najbardziej dynamicznie rozwijamy się na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych.
We wrześniu 2020 staliśmy się częścią amerykańskiej spółki Semrush, globalnego lidera rozwiązań SaaS kierowanych do marketerów i specjalistów SEO. To bardzo wyjątkowy moment, który otworzył nam drogę do rozwoju w kierunku i tempie, o którym jeszcze kilkanaście miesięcy temu mogliśmy pomarzyć. Dziś marzenia stały się realnymi planami, a te naprawdę [super]plany nie mają szansy się zrealizować bez [super]ludzi na pokładzie.
Jeśli dołączysz do naszego zespołu jako Office Manager, to do Twoich obowiązków należeć będzie 👊:
- Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem naszego hybrydowego biura Prowly
- Bliska współpraca z działem finansowym firmy (przygotowywanie zestawień, współpraca z biurem rachunkowym, wystawianie faktur, research i analiza danych, które mają bardzo duże znaczenie dla naszego biznesu) - brzmi nudno, ale może być ekscytujące!
- Wsparcie w przepływie informacji w naszym zespole (z wykorzystaniem zewnętrznych programów takich jak Alfresco, Bamboo HR, Jira)
- Opieka nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- Dbanie o przestrzeń naszego warszawskiego biura (na co dzień pracujemy zdalnie, ale kiedy się spotykamy lubimy np. pochrupać paluszki lub napić się piwka podczas gier w planszówki po dniu pracy :))
- Pomoc w organizacji wyjazdów integracyjnych (budowanie zgranego zespołu to nie lada wyzwanie, a wspólne wyjazdy to część naszej kultury - liczymy na Twoje wsparcie w tym zakresie!)
- Organizacja podróży służbowych (Tak! Wierzymy, że kiedyś znowu będziemy podróżować ✈️)
- Współpraca z People Team i wsparcie innych projektów cross-działowych w razie potrzeby
- Kontakt z zewnętrznymi dostawcami
Czego oczekujemy:
- Minimum 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doskonałej znajomości języka polskiego i języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, w mowie i piśmie (praca w anglojęzycznym środowisku)
- Pozytywnego usposobienia i nastawienia do współpracy z innymi osobami w dziale i innymi działami w firmie
- Bardzo dobrej organizacji pracy z zachowaniem dokładności i terminowości Chęci do nauki i rozwoju (dużo chęci!
- Proaktywnego podejścia do realizacji zadań i umiejętności ich priorytetyzowania
- Otwartości i przejrzystości w komunikacji oraz przekazywaniu informacji
- Dobrej znajomości pakietu MS Office i min. podstawowej znajomości narzędzi do pracy zdalnej (Slack, Zoom, Jira)
- Gotowości do pojawiania się w warszawskim biurze max 1-2 razy w tygodniu
Mile widziane:
- Znajomość podstawowych zasad księgowości oraz programów finansowo-księgowych
- Doświadczenie w pracy w systemach takich, jak: Alfresco, BambooHR, Concour Jira)
Co oferujemy w zamian ❤?
- Atrakcyjne wynagrodzenie (5.000 - 6.000 zł brutto, umowa o pracę)
- Realny wpływ na funkcjonowanie naszej firmy i budowę przyjaznego miejsca pracy oraz szybką ścieżkę decyzyjną (jesteśmy startupem, rzeczy dzieją się szybko!)
- Zaufanie i szacunek do tego, kim jesteś i co robisz
- Samodzielne stanowisko
- Dopłata do benefitów (Multisport i Medicover)
- Uczestnictwo w firmowych programach rozwojowych dla całego zespołu
- Transparentne i luźne środowisko pracy
Jak będzie wyglądać rekrutacja:
- Etap 1: Spotkanie ze Specjalistą HR
- Etap 2: Spotkanie z Finance and Administrative Managerką
- Etap 3: Spotkanie z People and Culture Lead i CEO
Cieszymy się, że tu dotarłaś/dotarłeś - to oznacza, że nasze ogłoszenie przykuło Twoją uwagę! Chcielibyśmy poznać każdego, kto wyśle do nas swoją aplikację, jednak nie jesteśmy w stanie skontaktować się z każdym, dlatego bardzo zachęcamy Cię do dołączenia do swojego CV choćby krótkiej wiadomości, dzięki której na etapie analizy zgłoszeń będziemy mogli Cię lepiej poznać :)