馃 Growth Lead (B2B inbound marketing)
6 500 - 10 000 PLN netto
馃實 Qpony | D膮browskiego 79A, Pozna艅
馃枼 https://www.qpony.pl/#inbound, #Content, #Marketing
Kogo szukamy
Do naszego zespo艂u poszukujemy osoby, z kt贸r膮 zbudujemy w BLIX silny i efektywny inbound marketing przeznaczony dla klient贸w B2B. Liczymy na to, 偶e pomo偶esz nam tworz膮c buduj膮膰 fundamenty inbound marketingu - inicjuj膮c i realizuj膮c dzia艂ania, a p贸藕niej tworz膮c i prowadz膮c zesp贸艂.
Na pocz膮tku Twoja rola b臋dzie polega艂a raczej na prowadzeniu i realizowaniu inicjatyw inboundowych i contentowych B2B, kt贸re b臋d膮 fundamentem funkcjonowania zespo艂u - kt贸ry zbudujesz w przysz艂o艣ci.
Codziennym 艣rodowiskiem Twojej pracy b臋dzie zesp贸艂 odpowiedzialny za rozw贸j biznesu, nasi Klienci oraz Zarz膮d.
Na pocz膮tku Twoja rola b臋dzie polega艂a raczej na prowadzeniu i realizowaniu inicjatyw inboundowych i contentowych B2B, kt贸re b臋d膮 fundamentem funkcjonowania zespo艂u - kt贸ry zbudujesz w przysz艂o艣ci.
Codziennym 艣rodowiskiem Twojej pracy b臋dzie zesp贸艂 odpowiedzialny za rozw贸j biznesu, nasi Klienci oraz Zarz膮d.
Na czym b臋dzie polega艂a Twoja praca:
- udzia艂 w budowaniu operacji inbound marketingowej od podstaw - wyznaczaniu cel贸w, budowaniu proces贸w, tworzeniem zespo艂u i opieki nad powy偶szymi
- wsp贸艂tworzenie tematyki tre艣ci i kierunku content marketingowego dopasowanego do okre艣lonych grup docelowych
- planowanie i realizacja zintegrowanych kampanii inbound marketingowych (content, social media, SEO, email, paid media, landing pages)
- projektowanie i optymalizacja proces贸w lead nurturing
- wdro偶enie i obs艂uga narz臋dzi marketing automation
- monitorowanie i raportowanie efekt贸w prowadzonych dzia艂a艅
- 艣ledzenie trend贸w, monitorowanie rynku i rekomendowanie nowych aktywno艣ci inbound marketingowych
Co jest dla nas wa偶ne:
- min. 2 lata do艣wiadczenia w zarz膮dzaniu procesami inbound marketingowymi
- szukamy T-shaped marketera - z szerok膮, podstawow膮 wiedz膮 z ca艂ego zakresu inbound marketingu i przynajmniej jedn膮 specjalizacj膮
- podstawowe do艣wiadczenie z zakresu prowadzenia kampanii p艂atnych
- do艣wiadczenie w analizie danych i wysnuwania na ich podstawie wniosk贸w
- 艣wietna organizacja w艂asnej pracy i zespo艂u wsp贸艂pracownik贸w (r贸wnie偶 zdalnych)
- wysokie umiej臋tno艣ci komunikacyjne, kreatywno艣膰, inicjatywa i samodzielno艣膰
- wcze艣niejsze do艣wiadczenie w tworzeniu i redakcji tre艣ci b臋dzie plusem
Bardzo mile widziane b臋d膮:
- dociekliwo艣膰 i naturalna zdolno艣膰 ci膮g艂ego uczenia si臋
- znajomo艣膰 bran偶y handlu detalicznego/FMCG
- aktywne zainteresowanie tematyk膮 inbound marketingu i marketingu tre艣ci
- do艣wiadczenie w pracy w mediach, szczeg贸lnie w roli dziennikarskiej w mediach digitalowych
O Nas
Jeste艣my grup膮 mobiln膮 i jedn膮 z najszybciej rozwijaj膮cych si臋 firm technologicznych w kraju wed艂ug rankingu Deloitte Technology Fast 50 ze wzrostem o 621% w przeci膮gu 4 lat. Zarz膮dzamy aplikacjami zakupowymi takimi jak Blix, Qpony, Zdrowe Zakupy ,z kt贸rych ka偶dego miesi膮ca korzysta ponad dwa miliony u偶ytkownik贸w, generuj膮c dziesi膮tki milion贸w sesji.
Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspieraj膮c za jej pomoc膮 sprzeda偶 wiod膮cych marek, producent贸w i sieci handlowych. Dzia艂amy g艂贸wnie w obszarze retailu, a w艣r贸d naszych kontrahent贸w znajduj膮 si臋 czo艂owi globalni i lokalni producenci FMCG, najwi臋ksze sieci handlowe oraz wi臋kszo艣膰 dom贸w mediowych.