🤓 Digital Marketing Specialist
5 500 - 7 000 PLN netto
🌍 Sages | Nowogrodzka 62c, Warszawa
🖥 http://www.sages.pl#b2b, #marketing, #ads
Od 2007 roku kreujemy polski rynek IT. Rozwiązujemy problemy firm, zapewniając kompleksowe wsparcie w zakresie IT, poparte wieloletnim doświadczeniem i wysokimi kompetencjami zespołu ekspertów Sages. Kształcimy przyszłych specjalistów, oferując edukację na zróżnicowanym poziomie, a także prowadzimy własną działalność badawczą.
Kim są nasi klienci? To m.in. programiści, architekci, analitycy, testerzy, team leaderzy, menedżerowie, wyższa kadra zarządzająca, pracownicy instytucji naukowych, a także osoby stawiające dopiero pierwsze kroki w branży IT.
Nasz składający się ze świetnych specjalistek zespół marketingowy poszukuje nowej osoby doświadczonej w planowaniu i prowadzeniu kampanii digitalowych. Jeśli nie lubisz nudzić się w pracy, z zainteresowaniem śledzisz blogi dotyczące marketingu, chętnie chodzisz na konferencje z tego zakresu, a Twoim celem jest wykorzystać najnowsze narzędzia i dobre praktyki, żeby dotrzeć ze swoim przekazem do tysięcy ludzi na świecie - aplikuj do nas! Rozwijaj się razem z nami, w zespole wyznaczającym trendy w IT. Spodziewaj się dużej swobody w podejmowaniu decyzji oraz przestrzeni do testowania nowych rozwiązań.
Miejsce pracy: Warszawa/Śródmieście
Uwaga: W związku z zagrożeniem epidemiologicznym do odwołania pracujemy w pełni w trybie zdalnym.
Miejsce pracy: Warszawa/Śródmieście
Uwaga: W związku z zagrożeniem epidemiologicznym do odwołania pracujemy w pełni w trybie zdalnym.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads dla branży IT (sektory B2C i B2B) na rynku polskim i zagranicznym,
- tworzenie i aktualizacja landing page do kampanii reklamowych,
- współpraca z opiekunami produktów, partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- wsparcie zespołu marketingowego w bieżących kampaniach reklamowych,
- monitorowanie trendów online marketingu i wdrażanie ich w prowadzone działania,
- analiza i raportowanie prowadzonych działań.
Jakich kompetencji oczekujemy od Ciebie?
- posiadania praktycznej wiedzy z zakresu Google Analytics i Google Tag Manager, Google Ads, Facebook Ads,
- umiejętności tworzenia prostych, ale przyjemnych dla oka grafik i materiałów reklamowych za pomocą narzędzi typu Canva,
- umiejętności tworzenia estetycznych landing page za pomocą narzędzi typu Evenea Pages,
- umiejętności mierzenia skuteczności przeprowadzonych działań,
- samodzielności, zaangażowania i dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży IT oraz znajomość LinkedIn Ads, podstaw HTML lub innego języka programowania.
Kampanie adsowe to nie jedyny obszar w którym możesz się realizować w naszym Dziale Marketingu. Działamy interdyscyplinarnie - pozostajemy elastyczni w kwestii doboru zadań w zależności od kompetencji i preferencji naszych pracowników.
Jeśli:
- znasz oprogramowanie do e-mail marketingu np. Mailchimp oraz posiadasz umiejętność stosowania rozwiązań marketing automation,
- masz doświadczenie w integracji narzędzi internetowych (np. z wykorzystaniem Zapier),
- znasz się na redagowaniu i optymalizacji tekstów pod wyszukiwarki internetowe,
- masz kompetencje z zakresu zarządzania projektami
- koniecznie podkreśl to w swoim CV!
Co oferujemy?
- pracę z fajnymi ludźmi w firmie o płaskiej strukturze i niekoroporacyjnym podejściu,
- możliwość rozwoju osobistego, w tym uczestnictwo w ciekawych projektach, związanych z edukacją, marketingiem i nowymi technologiami,
- szkolenia z narzędzi marketingowych,
- mnóstwo pozytywnej energii w zespole,
- realny wpływ na tworzenie strategii marketingowej firmy,
- poznanie narzędzi zarządzania projektami oraz relacjami z klientami,
- dostęp do branżowego know-how,
- biuro w samym centrum Warszawy (przy Dworcu Centralnym),
- pakiet medyczny,
- umowa B2B full time, z płatnymi 26 dniami wolnymi w roku kalendarzowym,
- udział w licznych imprezach (lubimy się integrować, ale oczywiście nic na siłę),
- służbowy smartfon oraz laptop.