🤓 E-Commerce Clients Manager
Undisclosed salary
🌍 Sales&More | Bednarska 7, Warszawa
🖥 https://salesmore.pl/#ecommerce, #marketing, #performance
Witamy w świecie Sales&More! Jesteśmy polską firmą, która od 12 lat robi wielkie rzeczy w obszarze performance marketingu. Każdego dnia zespół naszych specjalistów wykorzystuje autorskie metody współpracy z mediami internetowymi opanowując przy tym sztukę optymalizacji do perfekcji. Ludzie i liczby – to właśnie tutaj kryje się nasz sukces. Jeśli lubisz jedno i drugie, to znaczy, że łączy nas naprawdę wiele!
Jako E-Commerce Clients Manager będziesz tworzył i odpowiadał za realizację strategii obecności online dla najbardziej dynamicznych marek działających na rynku e-commerce w Polsce (i nie tylko).
W Sales&More możesz liczyć na:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
- Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
- Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
Nasze benefity:
- Elastyczne godziny pracy (przychodzimy do firmy między 7:30 a 10:00)
- System kafeteryjny (w tym Multisport)
- Prywatna opieka medyczna – dla każdego od samego początku
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Udział w szkoleniach i konferencjach branżowych
- Lekcje języków obcych na wyciągnięcie ręki (stacjonarnie oraz online)
- Wyjazdy i spotkania firmowe (obecnie udział online w konferencjach branżowych i specjalistycznych – polskich i międzynarodowych).
- „Dwie godziny dla Rodziny” w formie jednego krótszego piątku w miesiącu
Jeżeli jest to dla Ciebie interesujące i jednocześnie:
- Posiadasz doświadczenie (poparte sukcesami) we współtworzeniu i rozwijaniu sklepu e-commerce o obrotach co najmniej >100k PLN mc lub w obsłudze agencyjnej e-commerce (udział w przetargach, najlepiej zarządzanie omnichannel)
- Płynnie poruszasz się w środowisku marketingowo-analitycznym, w tym Google (Google Analytics, Google Ads, GMP), Facebook lub znasz inne alternatywne rozwiązania
- Rynek mediów dedykowanych e-commerce (szczególnie o charakterze performance’owym (CPA/CPS/%CPS) czy marketplace’owym (Ceneo, Allegro, Skąpiec, Amazon, etc) nie ma przed Tobą tajemnic
- Znasz podstawy platform e-commerce takich jak: Magento, Woocommerce, PrestaShop lub inne
- Masz doświadczenie w zakresie UX oraz funnel accelaration – poparte umiejętnością tworzenia testów A/B, eksperymentów w Google Optimise, GA, a oprócz tego możesz poszczycić się praktyczną znajomością narzędzi analizujących ruch i zachowania użytkownika na stronie (np. HotJar).
- Potrafisz: zarządzać platformami marketing automation, określać cele, promocje i zasady współpracy.
- Swobodnie poruszasz się w świecie cyfr, znasz się na analityce e-commerce i potrafisz na jej podstawie wyciągać wnioski zarówno mediowe jak i biznesowe.
- Wiesz naprawdę sporo o mediach i platformach zakupowych
- to szukamy właśnie Ciebie :)
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam swoje sukcesy i e-commerce`owe zacięcie, nawet jeśli czujesz niedosyt w wybranych wyżej przedstawionych obszarach – wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju.
Dla nas ważne jest abyś:
- Podchodził/a z zaangażowaniem do swoich obowiązków i wykazywał się chęcią doskonalenia, nauki i samodzielnością
- Potrafił/a: logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
- Wierzył/a, że sukces można osiągnąć współpracując z innymi
Jakie zadania czekają na naszego E-Commerce Clients Manager?
- Rozwój obecnych Klientów ecommerce’owych
- Budowanie nowych rozwiązań i rozwój oferty S&M adresowanej do segmentu e-commerce
- Udział w procesach przetargowych dla kolejnych Klientów e-commerce
- Tworzenie podstawy do uruchamiania aktywności dla nowych Klientów e-commerce w agencji, launch działań, delegowanie odpowiedzialności osobom podległym
- Zapewnienie strategicznej obsługi długofalowych działań dla delegowanych Klientów ecommerce – planowanie, realizacja, rozliczenie i ewaluacja w cyklach miesięcznych oraz konsulting strategiczny/biznesowy
- Aktywny udział w tworzeniu teamu wyspecjalizowanego w obsłudze podmiotów ecommerce + docelowo jego leadership
Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia na Bednarskiej 7!