return to list

🤓 Customer Success Manager

4 800 - 6 600 PLN brutto

🌍 Senuto Sp. z o.o. | Czerniowiecka 6B, Warszawa

🖥 http://senuto.com

#Support, #Startup, #SEO

Kogo szukamy?

Customer Success Managera, czyli osoby, która wesprze zespół w działaniach obsługi klienta.

Pojęcia takie jak SaaS, churn czy MRR nie są Ci obce?
Interesujesz się nowymi technologiami i lubisz układać procesy?
Jeśli na te pytania odpowiedziałeś twierdząco, to znak, że czekamy właśnie na Ciebie!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy grupą 30 ekspertów z tematyki SEO, data mining, big data, customer success i marketingu internetowego. Precyzyjnych danych na temat ich sytuacji w Google dostarczamy już 11 000 użytkowników!

Ile zarobisz?

4000-5000 zł netto w zależności od doświadczenia. Rodzaj umowy jest dowolny -> UOP/B2B/zlecenie.

Jaki jest główny cel zespołu CS?

Chcemy obsługiwać naszych aktualnych i potencjalnych klientów tak, jak sami chcielibyśmy być obsługiwani. Służymy wsparciem i pomocą w każdej sytuacji. Jesteśmy łącznikiem pomiędzy klientem, a całą firmą. 

Jak to wygląda w praktyce?


Kogo szukamy do zespołu?


Zdajemy sobie sprawę z tego, że nikt nie jest idealny, ale jeśli większość powyższych stwierdzeń pasuje do Ciebie to napisz nam dlaczego akurat do nas postanowiłaś/eś się odezwać? Co sprawiło, że Senuto i model SaaS przyciągnął Twoją uwagę?

Co oferujemy?


Gdzie jesteśmy?

Naszym głównym centrum dowodzenia jest biuro w domu na warszawskim Mokotowie. Mamy chill room, siłownię, taras, hamaki oraz lodówkę pełną coli i red bulli! Część zespołu pracuje również z Łodzi i Wrocławia. Krótko mówiąc – jesteśmy mobilni.