🤓 Customer Success Manager
4 500 - 5 500 PLN netto
🌍 Sharebee | Targowa 56, Warszawa
🖥 https://sharebee.pl#B2B, #SocialMedia, #Linkedin
Jesteśmy Sharebee, czyli pszczoły, które się dzielą 😊 Stworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę do Social Selling/Employee Advocacy. Szybko rośniemy, pracujemy dla dużych i bardzo dużych firm w Polsce i za granicą. Do naszego „ula” szukamy Customer Success Manager/Account Manager, który sprawi, że klienci będą zadowoleni, a użytkownicy chętnie wracali na nasza platformę.
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe: 4500 – 5500 netto na B2B
- Dodatkowa premia, której zasady ustalimy wspólnie
- No-nonsense policy
- Fajne biuro w co-worku (i własne studio nagrań 😎) na warszawskiej Pradze (Centrum Kreatywności Targowa)
- Mega szansę na rozwój. Rośniemy w turbo tempie – osoby, który dziś do nas dołączają to przyszli menagerowie zespołów
- Duży zakres odpowiedzialności i swoboda w realizowaniu zadań
- Szacunek, wsparcie i pomoc zespołu we wszelkich kwestiach
- Możliwość pracy w dowolnym trybie – rozliczamy się z efektów, a nie przychodzenia do biura
Czym będziesz się zajmował/a:
- Pilnowaniem, by to co obiecamy zostało dowiezione „na pewno” i „na czas”
- Komunikacją z „właścicielem” programów po stronie klienta jak i z pracownikami (użytkownikami naszej platformy)
- Doradzaniem klientowi w kwestiach dotyczących social mediów, treści, zarządzania programem
- Prowadzeniem regularnych spotkań z klientem, zbieraniem feedbacku od użytkowników
- Przygotowywaniem cyklicznej, statusowej komunikacji i raportów z wyników prowadzonych programów
- Nadzorowanie i Project Management projektów contentowych (np. nagranie podcastów czy video w naszym studiu)
- Pilnowaniem kalendarza „milestonów” z „roadmapy” ustalonej z klientem (😊 sorry Grammar nazi)
- Animowanie programów, tak by utrzymywać zaangażowanie pracowników i KPI na zaplanowanym poziomie
Czego oczekujemy od kandydatów/tek na Pszczołę:
- Doświadczenie w pracy w agencji marketingowej – najlepiej contentowej.
- Doświadczenie w roli Account Manager / Customer Success Manager / Project Manager
- Skrupulatności, odpowiedzialności, pracowitości – pszczoły w Sharebee tak mają 😊
- Nastawienia na cel i zaangażowania – za to lubią nas nasi Klienci
- Minimum dobrej obsługi Excel/Power Point
- Znajomość social mediów z naciskiem na LinkedIn będzie mocnym atutem
- Znajomość środowisk pracy zdalnej: M365 / Asana / Zendesk