馃 Senior Performance Specialist
Undisclosed salary
馃實 Sigma Bis S.A. | Biela艅ska12, Warszawa
馃枼 https://sigma-media.pl/#social, #digital, #performance
SIGMA BIS to dom mediowy z Grupy Kapita艂owej PKN Orlen SA. Firma realizuje projekty zwi膮zane z planowaniem i zakupem medi贸w, social media i digital PR. Nasz zesp贸艂 ekspert贸w z wieloletnim do艣wiadczeniem w bran偶y jest zapleczem know how dla swoich klient贸w, oferuj膮c innowacyjne rozwi膮zania w dziedzinie komunikacji marketingowej.
Na tym stanowisku mo偶esz rozwija膰 zawodow膮 karier臋
Na tym stanowisku mo偶esz rozwija膰 zawodow膮 karier臋
b臋d膮c odpowiedzialnym za:
- prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywno艣ciowym i optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji efekt贸w (CPC, CPI, CPM, LTV, itd.)
- uruchamianie kampanii performance, optymalizacja prowadzonych dzia艂a艅
- koordynacja materia艂贸w oraz kreacji
- raportowanie i przygotowywanie rekomendacji do prowadzonych kampanii
- testowanie, wyb贸r i wdra偶anie narz臋dzi automatyzuj膮cych dzia艂ania marketingowe
- merytoryczne wsparcie post臋powa艅 przetargowych Agencji
- bie偶膮c膮 wsp贸艂prac臋 z innymi zespo艂ami Agencji
Pracuj膮c u nas mo偶esz liczy膰 na:
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijaj膮cym si臋 domu mediowym
- atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagr贸d
- pakiet benefit贸w: opieka medyczna, karty sportowe
- prac臋 w profesjonalnym zespole z wieloletnim do艣wiadczeniem i dobr膮 atmosfer臋
- mo偶liwo艣膰 rozwoju i udzia艂u w interesuj膮cych projektach
Je艣li spe艂niasz poni偶sze wymagania:
- do艣wiadczenie w kampaniach performance marketing w obszarach taki jak afiliacja, direct paid ads, paid social, SEM
- do艣wiadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii z wykorzystaniem pozosta艂ych kana艂贸w/narz臋dzi we wsp贸艂pracy ze specjalistami z obszaru programmatic, technology, data
- do艣wiadczenie w przygotowywaniu strategii, planowania i realizacji aktywno艣ci marketingowych w modelach efektywno艣ciowych
- znajomo艣ci narz臋dzi analitycznych, monitoringu, optymalizacji i raportowania dzia艂a艅 performance marketing w oparciu o rynkowy zestaw narz臋dzi i platform
- umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania relacjami z kluczowymi Klientami, partnerami i podwykonawcami w obszarze performance marketingu