return to list

🤓 Kierownik Działu Obsługi Klienta

Undisclosed salary

🌍 Sky-Shop.pl | Cegielniana, 4a, 0-1, Kraków

🖥 http://Sky-Shop.pl

#e-commerce, #kierownik, #support

Sky-Shop - to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Istniejemy od 2009 roku. Do tej pory z naszego oprogramowania skorzystało ponad 35 000 Klientów. Naszą misją jest dostarczanie najlepszego oprogramowania dla sklepów internetowych w Polsce. Z naszej platformy korzysta producent lodów Grycan czy producent RTV Media-Tech. Współpracujemy również z takimi firmami jaki Allegro, Google, Facebook, mBank czy InPost.

Aktualnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Kierownika Działu Obsługi Klienta do naszego Działu Supportu (techniczny).

D.O.K. odpowiada za wsparcie Klientów z zakresu konfiguracji i obsługi oprogramowania sklepu internetowego. Będziesz odpowiedzialny/a za organizację pracy Działu Obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i kulturą pracy. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie konsultantów DOK w bieżącej obsłudze Klientów mailowej oraz telefonicznej oraz będziesz monitorować bieżącą komunikację z Klientami. Twoim zadaniem będzie również nadzór i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów które wymagają szczególnej analizy i współpracy z działem IT.

Nieodzowną częścią Twojej pracy będzie zwiększanie jakości i wydajności pracy DOK poprzez motywowanie i wspieranie pracowników DOK, organizowanie szkoleń z zakresu produktu oraz efektywnej obsługi Klienta, poprawianie procesów, weryfikacji korespondencji mailowej oraz telefonicznej w celu poprawy jakości i utrzymywaniu standardów firmy.

Nadrzędnym celem będzie dbanie o to aby Klient był usatysfakcjonowany jakością naszego wsparcia.

Wymagania:


Mile widziane:


Oferujemy: