return to list

🤓 Team Leader Działu Obsługi Klienta

Undisclosed salary

🌍 Sky-Shop.pl | Cegielniana, 4a, Kraków

🖥 http://Sky-Shop.pl

#quality, #teamleader, #customerservice

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca od 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 20 000 sklepów internetowych. Aktualnie dynamicznie rozwijamy się na polskim rynku e-commerce. W związku z czym poszukujemy kandydata/ki na stanowisko Team Leadera Działu Obsługi Klienta w celu utrzymywania najwyższej jakości obsługi Klienta z której słyniemy oraz dalszego rozwoju DOK.


Twoja praca będzie polegać na:

Organizacji pracy Działu Obsługi Klienta oraz dbaniu o najwyższą jakość obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i kulturą pracy. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie konsultantów DOK w bieżącej obsłudze Klientów mailowej oraz telefonicznej oraz będziesz monitorować bieżącą komunikację z Klientami. Twoim zadaniem będzie również rozwiązywanie trudnych spraw które wymagają szczególnej analizy i zaangażowania pracowników innych działów.

Będziesz osobą która reprezentuje sprawy DOK w inny działach firmy w szczególności będziesz współpracować z Project Managerem i Product Managerem z działu IT w zakresie potrzeb i zgłoszeń Klientów oraz przepływem informacji pomiędzy działami.

Nieodzowną częścią Twojej pracy będzie zwiększanie jakości pracy DOK poprzez motywowanie i wspieranie pracowników DOK, organizowanie szkoleń z zakresu produktu oraz efektywnej obsługi Klienta, weryfikacji korespondencji mailowej oraz telefonicznej w celu poprawy jakości i utrzymywaniu standardów firmy.

Nadrzędnym celem będzie dbanie o to aby Klient był usatysfakcjonowany kontaktem z naszym Działem Obsługi Klienta.


Wymagania:


 Oferujemy: