return to list

🤓 Specjalista SEM

5 400 - 6 800 PLN netto

🌍 SmartYou sp. z o.o. | Jastrzębia 23, Wrocław

🖥 https://www.smartyou.pl

#PaidPerformance, #SEA, #PPC

Pracuj tam, gdzie uczysz się czegoś każdego dnia

Jesteśmy ekspertami w ruchu płatnym. Optymalizujemy, skalujemy i zarabiamy dla naszych Klientów, wydając setki tysięcy złotych każdego miesiąca. Paid search to nie dodatek do naszej bazowej działalności – to fundament na którym się opieramy i w którym się specjalizujemy. Jeżeli szukasz miejsca, gdzie przeciera się nowe szlaki w tej branży, szuka rozwiązań niestandardowych, eksperymentuje i podważa wiele „best practices” – jesteś w odpowiednim miejscu.

Sprawdź się – liczymy, że Twoja wiedza i doświadczenie wzmocni nasze kompetencje. Ty z kolei znajdziesz miejsce, gdzie dziedzina w której się specjalizujesz jest najważniejsza w całej firmie.

Twoje obowiązki 

  1. Budowanie wartości dla Klientów, w oparciu o działania Google Ads
  2. Strategiczne podejście do paid search – co, kiedy i w jaki sposób wdrażać aby osiągnąć jak najlepszy rezultat
  3. Analiza danych – z Google Ads, Google Analytics oraz innych dostępnych źródeł, celem maksymalizacji efektów prowadzonych działań
  4. Śledzenie zmian w branży, umiejętne wykorzystywanie nowych rozwiązań u obsługiwanych Klientów
  5. Współudział w tworzeniu wartościowego contentu, celem wzmocnienia pozycji SmartYou, jako ekspertów w swojej dziedzinie

Nasze oczekiwania 

  1. Minimum 18 mc doświadczenia in-house / agencyjnego w segmencie performance
  2. Umiejętność długofalowego planowania działań, pod kątem wyznaczonych celów
  3. Wysoka „sprawczość” – nie czekasz na innych, sprawdzasz – testujesz – wyciągasz wnioski
  4. Szukasz rozwiązań nieszablonowych, które pozwolą Ci pracować efektywniej
  5. Umiesz bronić swoich racji i podejmowanych przez siebie działań
  6. Nie osiadasz na laurach – wiesz, że w digitalu musisz być na bieżąco
  7. Umiesz pracować samodzielnie i w grupie, nad wielowątkowymi projektami
  8. Twój angielski pozwala Ci na swobodne czerpanie wiedzy z materiałów opracowanych w tym języku oraz na komunikację mailową

Idealnie, jeżeli...

  1. Masz praktyczne doświadczenie z SA360, Supermetrics
  2. Umiesz w prosty sposób tłumaczyć skomplikowane rzeczy
  3. Wiesz, że wizualizacja danych jest ważna – masz doświadczenie w GDS / budowaniu dashboardów w Google Sheets
  4. Używałeś/aś w pracy Google Tag Manager
  5. Masz doświadczenie w innych dziedzinach Digital Marketingu
  6. Władasz angielskim w stopniu bardzo dobrym, zarówno w mowie jak i piśmie

Korzyści dla Ciebie

  1. Praca w środowisku, gdzie paid search jest na pierwszym miejscu
  2. Realizacja ciekawych i wielowątkowych projektów dla Klientów z budżetami rzędu kilkuset tysięcy złotych miesięcznie
  3. Widełki wynagrodzenia 5400-6800 netto (B2B)
  4. Forma umowy jaką preferujesz (UoP, B2B)
  5. Wymiana wiedzy i doświadczenia – aktualizowana baza wiedzy online & offline, wewnętrzne sesje EDU
  6. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i konferencji organizowanych przez Google & FB
  7. Budżet szkoleniowy na Twoje potrzeby
  8. Elastyczne godziny (do biura przychodzimy między 7:00 a 10:00)
  9. Brak nadgodzin – szanujemy Twój prywatny czas
  10. Możliwość częściowej pracy zdalnej
  11. Kafeteryjny pakiet benefitów (dobierasz to, co Ci pasuje), w tym karta Multisport
  12. Opieka medyczna Medicover
  13. Firmowe wyjścia integracyjne – upodobaliśmy sobie zwiedzanie wrocławskich restauracji 🙂
  14. Ludzie, na których możesz polegać – w pracy i poza nią