return to list

🤓 eCommerce & Marketing Leader

7 000 - 12 000 PLN netto

🌍 Strategic Mind | Aleje Jerozolimskie 214, Warszawa

🖥 https://www.strategicmind.pl/

#marketing, #ecommerce

Wynagrodzenie: 7000 zł – 12000 zł netto B2B (umowa o pracę - brutto) - etat / w okresie próbnym istnieje możliwość pracy nad jednym projektem w wymiarze od 32h do 96h / mc. Szukamy osoby, która docelowo będzie z nami pracowała w pełnym wymiarze czasu.

Miejsce pracy:
W większości czasu zdalnie, cyklicznie u Klienta. Oczekiwane minimum raz w tygodniu w biurze w Warszawie.

Bezpośrednia praca z klientem (w większości właściciel / członek zarządu), jego zespołem, oraz agencjami. Odpowiedzialność za analizę biznesu, wspólnie zaprojektowanie strategii, najlepsze rekomendacje poprawiające marketing i podnoszące sprzedaż, oraz stałe wsparcie w działaniach i koordynacji taktyk za pomocą wspólnie rekrutowanego działu marketingu i sprzedaży klienta oraz agencji. Nie obawiamy się zakasać rękawów i jeżeli sytuacja tego wymaga zająć się działaniami specjalistycznymi.

Strategic Mind
to firma wyspecjalizowana w naprawie marketingu i podnoszeniu sprzedaży w małych i średnich sklepach internetowych. Znamy drogę do sukcesu ecommerce, pomagamy ją wyznaczyć i zrealizować. Pracujemy bezpośrednią z kadrą zarządzającą małych i średnich sklepów, oraz zespołem i agencjami po stronie sklepu, dzięki temu mamy bierzemy odpowiedzialność za rozwój i wzrost biznesu.

Łączymy komplementarne umiejętności w jednym zespole. Posiadamy unikalną wiedzę i know how, które wpływa na sukces sklepów internetowych. Nie jesteśmy alternatywą dla agencji reklamowej. Wspieramy właścicieli w podejmowaniu lepszych decyzji, które realizują cele. Tworzymy strategię i dbamy o jej egzekucję. W naszym zespole poznasz tylko praktyków z doświadczeniem w pracy po stronie sklepów internetowych, byłych i obecnych strategów, menadżerów i specajlistów ecommerce marketingu i sprzedaży.

Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

  1. Bezpośrednie konsultacje z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce.
  2. Przygotowywanie rekomendacji i realizacja części zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux.
  3. Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w systemie do zarządzania zadaniami
  4. Wspólne projektowanie strategii marketingowej i komunikacji
  5. Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem.
  6. ścisła współpraca ze wspólnie wybranymi pracownikami, oraz agencjami.

Oczekiwania:

  1. Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem marketingu i/lub ecommerce po stronie sklepów internetowych – warunek konieczny.
  2. Praktyczna znajomość seo, sem, fb ads, cro, ux, em&ma i innych taktyk (kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień).
  3. Doświadczenie w rekrutacji zespołów, oraz agencji.
  4. Wysoka umiejętność komunikacji i prezentacji pomysłów.
  5. Odpowiedzialność i dyscyplina pracy.
  6. Umiejętność negocjacji, potrzeba decyzyjności.
  7. Analityczne i strategiczne myślenie, ale nastawione na egzekucję, nie teoretyzowanie.
  8. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu strategii marketingowej.
  9. Wysoka znajomość narzędzi i systemów marketingowo – sprzedażowych.
  10. Stała potrzeba rozwoju z zakresu ecommerce i marketingu.
  11. Potrafisz przyznać się do porażki, wyciągać błędy klientów, oraz stale testować różne rozwiązania i na tej podstawie wyciągać wnioski, które za chwilę wdrożysz.

Co oferujemy?

  1. Stały rozwój i realny wpływ na wzrost sklepów internetowych – poczucie sprawczości i decyzyjności.
  2. Możliwość poznania ecommerce od strony najwyższej kadry, mamy dostępy do kluczowych danych sklepów, wiemy co działa, a co poniosło porażkę.
  3. Kontakt z najlepszymi ekspertami (seo, sem, fb ads, performance) oraz innymi liderami w naszym zespole i wspólna praca nad wynikiem najfajniejszych sklepów internetowych.
  4. Stałą edukację – mocno na to stawiamy i wspieramy.
  5. Możliwość częściowej pracy zdalnej / częściowo praca w biurze w Warszawie.
  6. Umowa o prace / B2B

Jeżeli masz sukcesy w pracy na rzecz sklepów internetowych, chcesz zmienić ciepłą posadę na pracę dla kilku projektów pełną wyzwań, ale również stałego rozwoju:

  1. Podeślij CV lub link do profilu LinkedIn za pośrednictwem Rocket Jobs.
  2. W treści dodaj odpowiedź na pytania:
    a) W jaki sposób przygotowujesz taktykę marketingową (plan marketingowy na kanały, działy, działania).
    b) Jak oceniasz swój poziom znajomości seo, sem, fb ads, cro, ux, GA, GTM, email marketing & MA w skali od jednego do dziesięciu.
    c) Jakie porażki związane z pracą do tej pory miałeś i czego się z nich nauczyłeś?