🤓 Senior Account Manager (Afiliacja)
7 000 - 12 000 PLN brutto
🌍 TradeTracker Poland | Krakowskie Przedmieście 13, Warszawa
🖥 https://tradetracker.com/pl/#marketing, #afiliacja
Jeżeli Twoją specjalnością jest planowanie i realizacja niestandardowych działań marketingowych w oparciu o modele efektywnościowe, a w relacjach biznesowych czujesz się jak ryba w wodzie, to właśnie masz wyjątkową okazję, by dołączyć do zespołu TradeTracker Poland.
TradeTracker to jeden z liderów rynku agencji performance marketingowych w Polsce i na świecie. Unikalna i transparentna technologia jest podstawą naszego rozwoju. Działamy w 24 krajach obsługując tysiące Reklamodawców na całym świecie.
Aktualnie do naszego warszawskiego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Senior Account Manager, która wzmocni nasz dział obsługi kampanii online.
Do zadań Senior Account Managera należą między innymi:
TradeTracker to jeden z liderów rynku agencji performance marketingowych w Polsce i na świecie. Unikalna i transparentna technologia jest podstawą naszego rozwoju. Działamy w 24 krajach obsługując tysiące Reklamodawców na całym świecie.
Aktualnie do naszego warszawskiego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Senior Account Manager, która wzmocni nasz dział obsługi kampanii online.
Do zadań Senior Account Managera należą między innymi:
- Realizacja kampanii z obszaru performance marketingu z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi i kanałów reklamy online (display, cashback, e-mailing, influencer marketing i wiele innych).
- Współtworzenie oraz realizacja krótko- i długookresowych kompleksowych strategii performance marketingowych dla Reklamodawców.
- Poszukiwanie nowych możliwości publikacji, promocji i niestandardowych działań zwiększających wolumen generowanych transakcji online na stronach Reklamodawców.
- Budowanie relacji – utrzymywanie regularnych kontaktów z Reklamodawcami i Wydawcami zarejestrowanymi w sieci TradeTracker, domami mediowymi i agencjami.
- Analiza wyników aktywnych kampanii i bieżąca optymalizacja działań na podstawie narzędzi opracowanych przez TradeTracker.
- Tworzenie raportów na potrzeby analiz i planowania przyszłych kampanii.
- Przygotowywanie ofert i estymacji.
- Współpraca z działem Sprzedaży i działem International, prowadzącym kampanie międzynarodowe.
Nasze oczekiwania:
- 2-5 lat doświadczenia w planowaniu i realizowaniu kampanii marketingu efektywnościowego z wykorzystaniem narzędzi analitycznych;
- Doświadczenie w tworzeniu media planów, strategii i estymacji działań;
- Znajomość rynku reklamy internetowej z naciskiem na performance (modele rozliczeń, dostępne rozwiązania, technologie, trendy) oraz rynku Wydawców;
- Doświadczenie w zarządzaniu wysokimi budżetami w płatnych kampaniach i realizacji celów biznesowych;
- Doświadczenie w definiowaniu, analizowaniu i raportowaniu wskaźników efektywności marketingu w środowisku wielokanałowym;
- Dobre relacje z wydawcami internetowymi;
- Umiejętności komunikacyjne;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania;
- Głowa pełna pomysłów związanych z e-marketingiem i nowymi mediami;
- Dobra znajomość analityki internetowej (Google Analytics, Google Tag Manager), optymalizacji lejka konwersji i testów A/B będzie dodatkowym atutem.
Preferowane doświadczenie w prowadzeniu kampanii z sektora home & living.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym zespole międzynarodowym;
- Rozwój wiedzy i kompetencji w obszarze marketingu internetowego;
- Dużą samodzielność w realizacji własnych pomysłów na zwiększenie efektywności realizowanych kampanii;
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do prezentowanego doświadczenia i umiejętności;
- Pakiet benefitów;
- Miłą atmosferę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.