return to list

🤓 Content Manager z Obsługą Klienta

3 700 - 5 000 PLN brutto

🌍 Tripsomnia (SocialTravel) | Stadion Narodowy, Warszawa

🖥 http://tripsomnia.com

#CustomerService, #Marketplace, #B2B

SocialTravel/Tripsomnia to międzynarodowy system rezerwacyjny, innowacyjny startup z obszaru travel-tech. Działamy obecnie w 40 krajach i współpracujemy z kilkuset firmami(lokalne atrakcje, biura podróży, hotele) z całego świata. Posiadamy w ofercie kilka tysięcy atrakcji i lokalnych wycieczek. Dostarczamy również oprogramowanie dla lokalnych atrakcji turystycznych i hoteli.
 
Poszukujemy osoby, która odpowiadałaby za opiekę nad naszym Marketplace, i w mniejszym stopniu, do rozwijania sieci kontaktów w branży.
 
Posiadamy 3 produkty: Marketplace, SaaS oraz Channel Manager. Obecnie poszukujemy osób utrzymujących relacje biznesowe w obszarze Marketplace, potrafiących połączyć obowiązki Marketplace Managera z obsługą klienta, również anglojęzycznego.
 
Zadania
 
Oczekiwania:
 
Oferujemy: