🤓 Junior Customer Success Specialist
4 500 - 5 500 PLN netto
🌍 Verseo | Węglowa 1/3, Poznań
🖥 http://www.verseo.pl#customersuccess, #junior, #ads
Pora dołączyć do zawodowców. W Verseo, pod koniec dnia, 1+1 zawsze daje 3.
Verseo od 5 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej i wspieramy marketingowo ponad 3 tys. klientów z całego świata.
Dlaczego potrzebujemy właśnie Ciebie?
Dołącz do naszego zespołu Customer Success, czyli najlepszych specjalistów, którzy dbają o relacje z klientami i prowadzą kampanie reklamowe. Nie wymagamy od Ciebie, żebyś już od przedszkola zajmował/a się ustawianiem reklam i kontaktem z klientem. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli tylko jesteś otwarty/a na wyzwania, chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, żebyśmy mogli zrobić z młodej, dynamicznej osoby starego wyjadacza. ;)
Jeśli do nas dołączysz, zapewnimy Ci gruntowne szkolenie w zakresie kampanii Google Ads i kontaktu z klientem, a później pod okiem swojej team leaderki będziesz prowadzić bieżącą obsługę klientów, uruchamiać dla nich reklamy w wybranych kanałach i dosprzedawać dodatkowe usługi. I tak, wiemy, że nikt nie może być specjalistą od wszystkiego, więc po wdrożeniu wspólnie zdecydujemy, które kanały reklamowe są Ci najbliższe, i to w nich będziesz się specjalizować.
Twoje zadania:
- tworzenie i obsługa kampanii w środowisku Google Ads - spokojnie, nauczymy Cię nie klikać przypadkowych rzeczy niczym kot przy klawiaturze - z nami nauczysz się tworzyć naprawdę skuteczne kampanie,
- stały kontakt i budowanie relacji z klientami B2B - dla nas klienci to nie anonimowe osoby. Wiemy na przykład, że Pan Janek z firmy X ma żonę i trzy koty, pakiet Y na SEO oraz budżet Z na kampanię w Google,
- analiza wyników przy pomocy Google Analytics - wolimy dane i wykresy od przeczuć i lania wody,
- tworzenie prezentacji sprzedażowych dla potencjalnych klientów - będziesz odpowiedzialny/a za dobre pierwsze wrażenie,
- terminowe rozliczanie i raportowanie wyników kampanii - trzymanie się dedjalnów jest wyjątkowo bliskie i naszemu sercu, i rozumowi,
- cross-selling i up-selling innych usług z oferty agencji - zawsze przecież możemy zarobić dla naszych klientów jeszcze więcej!
Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:
- masz pierwsze szlify w telefonicznej obsłudze klienta, a telefon od obcego człowieka nie przyprawia Cię o stan przedzawałowy,
- interesujesz się marketingiem online i chcesz rozwijać się w tym obszarze (głównie PPC) - ciągłe doszkalanie się to ważna część naszej pracy,
- masz umiejętności analityczne - nie chodzi tu o ustalanie strategii walnej bitwy o honor, ale o ogólną orientację, o czym te tabelki i wykresy do Ciebie rozmawiają,
- znasz angielski na poziomie min. C1 - żeby pogadać i o kampaniach, i o wyniku meczu,
- jesteś empatyczny/a i potrafisz zrozumieć problemy klienta, nawet jeśli męczy go ten sam problem od pół roku,
- masz zdolność do efektywnego rozwiązywania problemów i opanowywania trudnych sytuacji - czyli proste keep calm and carry on ;),
- masz wysokie umiejętności komunikacyjne - umiesz być swobodny/a w kontakcie z obcymi, ale wiesz, czego lepiej nie mówić,
- wyróżniają Cię samodzielność i wysoka etyka pracy,
- zręcznie poruszasz się w środowisku Google (Google Sheets, Prezentacje Google, Google Docs),
- jesteś graczem zespołowym - razem możemy zdziałać więcej!
A to będzie mile widziane, ale nie jest konieczne:
- podstawowa znajomość systemu Google Ads, Google Analytics i ogólnych możliwości reklamy online,
- studia na kierunku powiązanym z marketingiem online / kursy, szkolenia w tej dziedzinie.
Co chcemy Ci zaoferować:
- zarobki: B2B → 4500 -5500 zł netto + VAT,
- pakiet szkoleń na start,
- pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
- pracę z uznanymi na świecie narzędziami jak HubSpot, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Screaming Frog i 20 innych narzędzi SEO/SEM z dostępem do wersji płatnej,
- permanentny proces nauki z najlepszymi w branży,
- nieograniczone możliwości rozwoju,
- szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe,
- sprecyzowane zadania i cele,
- wysokiej klasy narzędzia pracy.