return to list

🤓 Strateg z Zacięciem Copywriterskim

9 000 - 17 000 PLN brutto

🌍 Vintom | Krucza 50, Warszawa

🖥 http://www.vintom.com

#analityka, #copywriter, #strategia

O firmie Vintom


Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą, która wprawdzie wyrosła już z określenia start-up, ale nadal bardzo szybko się zmienia i uczy. Od 7 lat rozwijamy tę technologię i mamy jeden z najlepszych tego typu produktów na świecie, ale jak przystało na pioniera nowego rynku mamy jeszcze wiele do odkrycia i ulepszenia. Zespół to dwadzieścia kilka osób w Polsce i kilkunastu partnerów rozsianych po całym świecie. W tym roku otwieramy oddziały w Miami i Tajpej.

Co robimy?


Jesteśmy firmą działającą w obszarze personalizowanego i programowalnego video. Jak to działa?

👇👇👇
Wyobraź sobie, że za tydzień kończy się Twoje ubezpieczenie Twojego Opla. System automatycznie wygeneruje film, na którym opiekun przywita Cię po imieniu, przypomni ci o zbliżającym się terminie, zaproponuje konkretną ofertę (na Twojego konkretnego Opla) przedłużenia i przeprowadzi przez formalności.

Dokładnie tak jak zrobiłby to kompetentny, żywy doradca, u nas jednak dzieje się to masowo i automatycznie. Z zachowaniem indywidualnego kontekstu każdego użytkownika. Nasi klienci mogą generować i wysyłać miliony takich filmów dziennie, każdy inny.

Nasi klienci to głównie duże firmy z całego świata z najróżniejszych branż. Każdy projekt to zupełnie inna historia. Scenariusz nie jest liniowy jak w klasycznym filmie, to drzewo scenariuszowe często z kilkudziesięcioma rozgałęzieniami – inna narracja dla klienta nowego, inna dla tych, którzy znają już produkt A, inny moduł dla osoby zalegającej ze spłatą itd. 

Dlatego każdy nowy projekt zaczyna się od analizy końcowych userów, zidentyfikowania person, zrozumienia ich potrzeb, sposobu postrzegania produktu w kontekście miejsca w user journey, w którym akurat są, w kontekście ich ostatnich aktywności, zrozumienia barier, które mogą być w ich głowach…

Szukamy osoby właśnie do takiej pracy śledczo-kreatywnej. Wygibasy językowe czy pisanie wierszem nie na wiele się tu zdadzą. Kluczem jest wrażliwość, pozwalająca jak najlepiej zrozumieć różnych użytkowników i różnych kontekstów, powiązanie tego z danymi i na tym fundamencie napisanie możliwie najbardziej normalnego, bezpośredniego tekstu, jakim fajny doradca mógłby odpowiedzieć na potrzeby klienta.

Czyli copywritera z zacięciem strategicznym lub stratega z zacięciem copywriterskim.


Na co dzień nie ma tu dużej przestrzeni na kreatywne szaleństwo. O ile często zadaniem agencji reklamowych jest opowiedzieć o oczywistych rzeczach w nieoczywisty sposób, u nas wyzwaniem jest zazwyczaj opowiedzieć jak najprościej i zwięźle o rzeczach skomplikowanych.

Wymagania:



Zadaniem takiej osoby będzie: