return to list

🤓 Marketing Manager (e-com.)

7 000 - 12 000 PLN netto

🌍 ZINA.PL | Kaliską 90A, Turek

🖥 http://www.zina.pl

#ecommerce, #marketing, #B2B

ZINA to marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów piłkarskich. Jesteśmy jedną z największych firm z polskim rodowodem działających w sektorze activewear.

Od 2004 roku bierzemy aktywny udział w rozwoju rynku odzieży sportowej w Polsce. Jesteśmy jedną z najaktywniejszych marek występującą na boiskach polskich lig piłkarskich.

Nazwa stanowiska: Marketing Manager

Czym się będziesz u nas zajmował:

  1. Realizacja strategii marketingowej firmy.
  2. Opracowywanie oraz wdrażanie kampanii marketingowych.
  3. Bieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce.
  4. Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w różnych kanałach sprzedaży i Social Media.
  5. Przygotowanie i kontrola realizacji budżetu digital'owego.
  6. Wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online, kontrola i usprawnianie systemu sprzedaży online.
  7. Pomiar i raportowanie efektów prowadzonych działań.
  8. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, realizującymi dla Zleceniodawcy usługi marketingowe, w zakresie: doboru podmiotów, egzekwowania realizacji zleconych usług, raportowania.

 Wymagania:

  1. Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sprzedaży internetowej lub jako account manager w agencji digital marketingowej.
  2. Znajomości podstaw SEO, Google Ads, Facebook Ads, Social Media Communication.
  3. Znajomość narzędzia Google Analytics.
  4. Kreatywność.
  5. Umiejętności analityczne.
  6. Znajomość branży futbolowej będzie dodatkowym atutem.
  7. Znajomość oprogramowania Shoper będzie dodatkowym atutem.

Warunki zatrudnienia

  1. Kontrakt menadżerski B2B.
  2. Praca na pełny etat w modelu: 1/2 home office, 1/2 biuro w siedzibie w Turku.
  3. Wynagrodzenie: 7 000 zł netto + premie uzależnione od wyników sprzedażowych w sklepie internetowym