🤓 Customer Marketing Specialist
Undisclosed salary
🌍 ZnanyLekarz | Kolejowa 5/7, Warszawa
🖥 http://znanylekarz.pl/kariera#CustomerExperience, #CX
Poszukujemy Customer Marketing Specialist, który wesprze międzynarodowy zespół Customer Experience. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy oraz placówki medyczne wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie. Dowiedz się więcej o produktach które oferujemy tutaj, a następnie zajrzyj do tego artykułu, który przybliży Ci specyfikę pracy zespołu Customer Experience.
Przed Tobą wyjątkowa oferta pracy - stanowisko, które łączy w sobie rozwój na wielu płaszczyznach. Doskonal się z nami w działaniach marketingu klienckiego (posprzedażowego), silnie wspieranego poprzez działania content i email marketingowe. Rozwiń swoje umiejętności zarządzania projektami i zdobądź doświadczenie w pracy w środowisku produktowego zespołu technologicznego.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Ścisła współpraca z dwoma zespołami produktowymi na wszystkich stadiach ich projektów - bo potrafisz trafnie doradzać i przewidywać potencjalne problemy oraz wymagania naszych klientów.
- Planowanie, egzekwowanie i usprawnianie strategii angażowania klientów w funkcjonalności produktu - bo dobrze wiesz, jak pomóc klientom zrozumieć ich potrzeby i dostrzec wartość w naszym produkcie.
- Tworzenie procesów komunikacji z klientami w oparciu o narzędzia marketing automation i metody email i content marketingu - bo jesteś mistrzem komunikacji i wiesz jak, oraz kiedy dotrzeć do odbiorcy, aby osiągnąć zakładane cele.
- Koordynowanie projektów komunikacyjnych, operacyjnych i technologicznych(związanych z rozwojem nowych funkcjonalności); tworzenie ich dokumentacji, organizacja i priorytetyzacja zadań - bo Twoja kreatywność nie zna granic a zmysł biznesowy wie co zrobić, aby zwiększyć efektywność działań zarówno klienta jak i naszej firmy.
- Modyfikowanie i wdrażanie opracowanych rozwiązań przy współpracy z lokalnymi zespołami Customer Experience (Polska, Hiszpania, Włochy, Meksyk, Brazylia, Turcja) - bo przebojowość to Twoja silna strona i wiesz co zrobić, aby skutecznie realizować swoje wyzwania wspierając się dostępnymi zasobami.
- Pozyskiwanie, przetwarzanie i analizowanie danych, wyciąganie wniosków na ich podstawie i tworzenie podsumowań - bo zawsze szukasz twardych dowodów popierających istotę zmian.
Jeśli w Twoim CV pojawią się:
- doświadczenie w marketingu posprzedażowym, Customer Marketingu lub Customer Experience (nawet 12-miesięczne jest dla nas OK!),
- znajomość specyfiki e-mail marketingu i/lub content marketingu,
- doświadczenie w budowaniu procesów marketing automation i pracy z systemami CRM,
- lekkie pióro oraz umiejętność tworzenia efektywnych komunikatów wzmacniających konwersję,
- ciekawe projekty przeprowadzone przez Ciebie z sukcesem od początku do końca,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (w 80% będziesz pracować w języku angielskim),
- znajomość Excela (lub Google Spreadsheets) i swoboda w analizowaniu kampanii, konwersji, klików i funneli,
- otwartość, zamiłowanie do pracy z ludźmi i świetne umiejętności komunikacji z nimi,
to wystarczy, abyś mógł je nam podesłać!
A jeśli jeszcze dodatkowo pochwalisz się podstawową znajomością HTML-a (zagwarantuje to więcej swobody w Twojej codziennej pracy), to nie zwlekaj, tylko klikaj w “Aplikuj”! :)
Co zapewniamy?
A jeśli jeszcze dodatkowo pochwalisz się podstawową znajomością HTML-a (zagwarantuje to więcej swobody w Twojej codziennej pracy), to nie zwlekaj, tylko klikaj w “Aplikuj”! :)
Co zapewniamy?
- umowę o pracę lub B2B (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),
- opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj.
- bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
- ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,
- pracę zdalną w tym momencie, aczkolwiek w przyszłości planujemy powrót do biura,
- międzynarodowy, świetny, zgrany zespół, składający się z wielu specjalistów (deweloperzy, product managerowie, specjaliści Customer Experience i wiele innych osób),
- realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.
Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:
- People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
- Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo u nas każda osoba ma własne obowiązki i cele do zrealizowania.
- Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!
Jeśli dotarłeś do tego miejsca, nie masz innego wyjścia, niż kliknąć Aplikuj i podesłać nam namiastkę siebie w formie CV. Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!
Prosimy o dołączenie do CV zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa podanych przeze mnie danych osobowych, w tym mojego wizerunku, dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych przez ZnanyLekarz sp. z o.o. w związku z procesem rekrutacji."
Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.