Spółka Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją w systemie "pod klucz" inwestycji w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Posiadając udziały w kilkunastu specjalistycznych spółkach zależnych, stoi na czele Grupy Kapitałowej Control Process, jednego z największych podmiotów tego typu w kraju, które świadczą kompleksowe usługi inżynieryjno-budowlane dla najważniejszych obszarów polskiej gospodarki:
Zakres obowiązków:
- przygotowanie inwestycji deweloperskiej, przygotowanie i złożenie wniosku o Pozwolenie na Budowę;
- analiza rynku nieruchomości w obrębie oddziaływania inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem trendów; działań konkurencji; płynności rynku; oczekiwań klientów z analizą potrzeb w zakresie: mp, metrażu mieszkań, ilości pomieszczeń, standardu wykończenia nieruchomości, etc.; spodziewanych cen sprzedaży; tempa sprzedaży; określenie grupy docelowej klientów; określenie atutów inwestycji – przedstawione w formie raportów i rekomendacji dla Zarządu.
- przeprowadzenie procesu wyboru architekta, negocjacji warunków współpracy, opracowanie harmonogramów prac projektowych i uzgodnienie kluczowych parametrów inwestycji, przygotowanie draftu umowy, dbanie o prawidłowy i terminowy przebieg procesu projektowego;
- opracowanie wątków formalno-prawnych tj.: przygotowanie wszelkich działań związanych ze złożeniem wniosku o PnB, analiza formy prawnej i wymogów w świetle Ustawy Deweloperskiej, przygotowywanie wniosków, pism i dokumentów związanych z realizacją zadania, sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz prowadzenie procesów negocjacji;
- przygotowanie wstępnych budżetów inwestycji (P&L);
- reprezentowanie spółki w kontaktach z interesariuszami projektu, m.in.: urzędami, dostawcami mediów, bankami, kooperantami i podwykonawcami.
- przygotowanie strategii marketingowej i reklamowej dla inwestycji.
Poszukiwane kompetencje:
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- mile widziane uprawnienia budowlane konstrukcyjne,
- umiejętność analizy i weryfikacji dokumentacji projektowej,
- znajomość branży budowlanej
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość programu kosztorysowego NORMA/ZUZIA
- znajomość oprogramowania CAD,
- zdolności analitycznego myślenia,
- odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy.