Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Koordynator Projektu /Działu Realizacji Inwestycji
new
Inżynieria
Control Process SA

Koordynator Projektu /Działu Realizacji Inwestycji

Control Process SA
Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Microsoft Office
Umiejętność analizy
dokumentacja projektowa
branża budowlana
NORMA/ZUZIA
CAD
analityczne myślenie
dobra organizacja pracy
Mile widziane
uprawnienia budowlane
Opis stanowiska

Spółka Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją w systemie "pod klucz" inwestycji w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Posiadając udziały w kilkunastu specjalistycznych spółkach zależnych, stoi na czele Grupy Kapitałowej Control Process, jednego z największych podmiotów tego typu w kraju, które świadczą kompleksowe usługi inżynieryjno-budowlane dla najważniejszych obszarów polskiej gospodarki:


Zakres obowiązków:

  • przygotowanie inwestycji deweloperskiej, przygotowanie i złożenie wniosku o Pozwolenie na Budowę;
  • analiza rynku nieruchomości w obrębie oddziaływania inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem trendów; działań konkurencji; płynności rynku; oczekiwań klientów z analizą potrzeb w zakresie: mp, metrażu mieszkań, ilości pomieszczeń, standardu wykończenia nieruchomości, etc.; spodziewanych cen sprzedaży; tempa sprzedaży; określenie grupy docelowej klientów; określenie atutów inwestycji – przedstawione w formie raportów i rekomendacji dla Zarządu.
  • przeprowadzenie procesu wyboru architekta, negocjacji warunków współpracy, opracowanie harmonogramów prac projektowych i uzgodnienie kluczowych parametrów inwestycji, przygotowanie draftu umowy, dbanie o prawidłowy i terminowy przebieg procesu projektowego;
  • opracowanie wątków formalno-prawnych tj.: przygotowanie wszelkich działań związanych ze złożeniem wniosku o PnB, analiza formy prawnej i wymogów w świetle Ustawy Deweloperskiej, przygotowywanie wniosków, pism i dokumentów związanych z realizacją zadania, sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz prowadzenie procesów negocjacji;
  • przygotowanie wstępnych budżetów inwestycji (P&L);
  • reprezentowanie spółki w kontaktach z interesariuszami projektu, m.in.: urzędami, dostawcami mediów, bankami, kooperantami i podwykonawcami.
  • przygotowanie strategii marketingowej i reklamowej dla inwestycji.


Poszukiwane kompetencje:

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • mile widziane uprawnienia budowlane konstrukcyjne,
  • umiejętność analizy i weryfikacji dokumentacji projektowej,
  • znajomość branży budowlanej
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość programu kosztorysowego NORMA/ZUZIA
  • znajomość oprogramowania CAD,
  • zdolności analitycznego myślenia,
  • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy.
Sprawdź podobne oferty