Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda codzienna praca na pokładzie portalu pracy przyszłości RocketJobs.pl? Sprawdźcie sami! „Misja: Praca” to nasza platforma komunikacyjna, która wyraża cel, jaki towarzyszy nam każdego dnia– budowanie porozumienia pomiędzy pracownikami i pracodawcami w celu osiągnięcia satysfakcji przez każdą z grup i tworzenia innowacyjnego, przyjaznego środowiska pracy.
Choć jeszcze do niedawna mogliśmy kojarzyć się głównie z marketingiem i nowoczesną sprzedażą, dziś jesteśmy wszechstronnym portalem pracy przyszłości. Naszym głównym celem jest tworzenie skutecznych kampanii rekrutacyjnych dla specjalistów z różnych branż – od finansów i inżynierii po marketing, HR i IT. Nieustannie rozwijamy nasze rozwiązania, by łączyć najlepsze talenty z pracodawcami w dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Czym się kierujemyNasz zespół to zbiór prawdziwych indywidualistów (jak zresztą widać powyżej!). Każdy z nas nie tylko pracuje w obszarze digital jobs, ale także aktywnie obserwuje rynek rekrutacji w Polsce. Wszyscy mamy doświadczenie zawodowe w kategoriach prezentowanych na RocketJobs.pl, wiemy więc, czego może oczekiwać kandydat oraz w jaki sposób sami szukalibyśmy kolejnych wyzwań zawodowych. W naturalny sposób rozumiemy potrzeby naszych klientów i jesteśmy w stanie przekazać je potencjalnym kandydatom.
Największe community specjalistów w PLNasza platforma jest zbudowana i prowadzona przez oraz dla wychowanków nowych mediów. To tutaj, po przeciwnych stronach ekranu, spotykają się osoby posługujące się tym samym językiem i kulturą internetu. W rezultacie w niespełna 7 lata stworzyliśmy społeczność, którą doskonale znamy, z którą potrafimy się utożsamić i dla której jesteśmy towarzyszem na drodze rozwoju zawodowego.
Nagroda na Gali MIXX Awards 2022Kampania o pokoleniu Gen Z już się zakończyła, ale w dalszym ciągu głosy o niej nie ustają. 24 listopada 2022 roku mieliśmy zaszczyt ponownie doczekać się jej uznania przez cenione środowisko digital marketingu. Otrzymanie brązowej statuetki w kategorii BRAND AWARENESS & POSITIONING jest niemałym sukcesem, to za największe osiągnięcie należy uznać przede wszystkim efekt, jaki kampania „Rozmowy o pracy. Wsłuchaj się w głos pokolenia przyszłości” wywarła na środowisku zawodowym.