Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda codzienna praca na pokładzie portalu pracy przyszłości RocketJobs.pl? Sprawdźcie sami! „Misja: Praca” to nasza platforma komunikacyjna, która wyraża cel, jaki towarzyszy nam każdego dnia– budowanie porozumienia pomiędzy pracownikami i pracodawcami w celu osiągnięcia satysfakcji przez każdą z grup i tworzenia innowacyjnego, przyjaznego środowiska pracy.
Choć jeszcze do niedawna mogliśmy głównie kojarzyć się z marketingiem i nowoczesną sprzedażą, dzisiaj chcemy być portalem pracy przyszłości. Naszym głównym zadaniem jest zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii rekrutacyjnej pracowników z obszaru branży cyfrowej.
Czym się kierujemyNasz zespół to zbiór prawdziwych indywidualistów (jak zresztą widać powyżej!). Każdy z nas nie tylko pracuje w obszarze digital jobs, ale także aktywnie obserwuje rynek rekrutacji w Polsce. Wszyscy mamy doświadczenie zawodowe w kategoriach prezentowanych na RocketJobs.pl, wiemy więc, czego może oczekiwać kandydat oraz w jaki sposób sami szukalibyśmy kolejnych wyzwań zawodowych. W naturalny sposób rozumiemy potrzeby naszych klientów i jesteśmy w stanie przekazać je potencjalnym kandydatom.
Największe community specjalistów w PLNasza platforma jest zbudowana i prowadzona przez oraz dla wychowanków nowych mediów. To tutaj, po przeciwnych stronach ekranu, spotykają się osoby posługujące się tym samym językiem i kulturą internetu. W rezultacie w niespełna 5 lata stworzyliśmy społeczność, którą doskonale znamy, z którą potrafimy się utożsamić i dla której jesteśmy towarzyszem na drodze rozwoju zawodowego.
Jak pracuje ACCOUNT MANAGER?Niedawno na kanale Do Roboty pojawił się materiał o pracy naszego działu #sales, a Łukasz Żuk i Joanna Wolszakiewicz dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą o pracy account managera! Sprawdźcie, czy trzeba kończyć specjalistyczne studia i jak wygląda codzienna praca naszych account managerów!
Praca w dziale marketingu RocketJobs.pl jest pełna wyzwań. Jeśli chcecie dowiedzieć się jakich, koniecznie obejrzyjcie odcinek o pracy community specialists – Mani Piotrowskiej i Artura Lamali, którzy opowiedzą o tym, na czym polega ich praca.
Kampania o pokoleniu Gen Z już się zakończyła, ale w dalszym ciągu głosy o niej nie ustają. 24 listopada 2022 roku mieliśmy zaszczyt ponownie doczekać się jej uznania przez cenione środowisko digital marketingu. Otrzymanie brązowej statuetki w kategorii BRAND AWARENESS & POSITIONING jest niemałym sukcesem, to za największe osiągnięcie należy uznać przede wszystkim efekt, jaki kampania „Rozmowy o pracy. Wsłuchaj się w głos pokolenia przyszłości” wywarła na środowisku zawodowym.