W Concentrix + Webhelp pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
· Obsługa połączeń wychodzących w języku polskim
· Wprowadzanie danych do systemu
· Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
· Przygotowywanie ofert dla klientów i ich sprzedaż
· Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Czego od Ciebie oczekujemy?
· Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1)
· Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
· Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
· Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
· Zaangażowania i motywacji do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! 😊
Co możemy dać Ci w zamian?
· Umowę zlecenie od pierwszego dnia współpracy
· Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
· Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
· Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
· Wiele wyzwań i ambitnych zadań
· Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie