Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

E-commerce Specialist
new
Marketing
fitLy

E-commerce Specialist

fitLy
5 500 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
ecommerce
digital
e-commerce
wordpress
Google Analytics
Presta
Opis stanowiska

O nas:

NaturalBrands (dawniej SPORTFOOD) to alternatywa dla domowej rutyny. Dzięki nam, nie musisz myśleć o zakupach, gotowaniu czy liczeniu kalorii. My robimy to za Ciebie, a Ty masz czas na działanie. Nasze doskonałe produkty: soki cold press, dania gotowe, kremy warzywne są efektem wielu lat doświadczenia i pasji. Do ich produkcji używamy najwyższej jakości produktów i nowoczesnych technologii. Zamawiaj je prosto pod swoje drzwi.

Nasza firma powstała w grudniu 2015 roku i od tego czasu stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ze zbilansowanym jedzeniem. Nasze produkty można znaleźć w ponad 800 lokalizacjach na terenie Polski, m.in. w sieci 1 minute, Biedronka, Żabka, siłowniach Zdrofit, Calypso, FabrykaFormy.


KTO - Specjalista/tka ds. E-Commerce

LOKALIZACJA – MARKI (k. Warszawy)

PRACA – Biuro

UOP / B2B


Do naszego wewnętrznego zespołu E-commerce szukamy Specjalisty/tki ds. E-Commerce.


OPIS STANOWISKA:


  • Czynny udział we wdrażaniu strategii e-commerce i marketingowej produktów premium z kategorii FMCG,
  • Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT
  • Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów
  • Wdrażanie narzędzi marketingu online oraz automatyzacji potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele, w szczególności: CRM, CMS, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, WooCommerce, Social Media (facebook, instagram, kanały własne i grupy), YT, e-mail marketing
  • Przeprowadzanie testów i analiza wyników pod kątem UX, Customer Journey i efektywności kampanii
  • Proaktywna współpraca ze Starszym Specjalistą ds. Performance Marketingu i agencją w zakresie monitorowania i optymalizacji kampanii online
  • Wykorzystanie SEO do efektywności działania sklepu internetowego
  • Odpowiedzialność za prowadzenie, rozwój i rozliczanie działań afiliacyjnych
  • Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
  • Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw
  • Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)


WYMAGANIA:


  • Min. 2 lata praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce i marketing automation (rynek B2C, preferowane branże - FMCG, kosmetyczna, suplementów diety)
  • Praktyczna wiedza z zakresu automatyzacji marketingu (User.com, Klaviyo lub innych platform) i e-mail marketingu
  • Doświadczenie w koordynowaniu działań marketing automation, web developmentu, content marketingu, kampanii online oraz znajomość specyfiki działań afiliacyjnych
  • Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Tag Manager, Google Search Console
  • Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce, online, social media
  • Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi, rozwiązywania problemów oraz wnioskowania na podstawie analizy danych
  • Swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
  • Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji
  • Pasja i zainteresowanie marketingiem cyfrowym i online customer journey
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach
  • Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
  • Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki
  • Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań



5 500 - 9 000 PLN

Brutto miesięcznie - Dowolna

Sprawdź podobne oferty