Szukamy handlowca z menedżerskim podejściem do rozwoju nowego oddziału firmy.
Firma zajmuje się sprzedażą detaliczną i hurtową systemów tarasowych, elewacyjnych i akcesoriów wyposażenia wnętrz.
Mała organizacja z rozwojowym podejściem do biznesu.
Twój zakres obowiązków
- Obsługa klienta
- Sprzedaż produktów
- Tworzenie wycen i negocjacje z klientami
- Doradztwo techniczne
- Zarządzanie salonem sprzedaży
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
Czego wymagamy?
- Dużej dyspozycyjności czasowej w sezonie sprzedażowym od Marca do Września
- Dużych chęci do pracy, motywacji do działania
- Umiejętności logicznego myślenia
- Szybkiego przyswaja wiedzy
- Doświadczenia w sprzedaży
Co oferujemy?
-
Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy, w którym zgarniesz bonus od każdej zrealizowanej sprzedaży.
- Możliwość wykorzystania dużego potencjału regionu, w którym będziesz pracować
- Możliwość rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy
- Dobrą atmosferę i przygotowanie do pracy
Proces rekrutacji zakłada dwa etapy:
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, odezwiemy się do Ciebie w celu umówienia na pierwszą zdalną rozmowę rekrutacyjną.
Na drugi etap zaprosimy wskazane osoby do oddziału a pozostałym wyślemy podziękowania za udział w rekrutacji.
Nawiążemy współpracę z osobą, która najlepiej będzie pasować do firmy po drugim etapie.