Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Lider Back Office (wsparcie sprzedaży)
Sales
Opengift

Lider Back Office (wsparcie sprzedaży)

Opengift
Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
zarządzanie zespołem
wsparcia sprzedaży
myślenie strategiczne
kreatywność
komunikatywność
systemy CRM
excel
Mile widziane
Dośw. w przetargach
e-commerce
Opis stanowiska
offer-banner

OpenGift.pl

W OpenGift bardzo ważna dla nas jest otwartość i transparentność komunikacji. Stawiamy jasne cele i wymagania pracownikom, oraz informujemy zespoły o nadchodzących zmianach, projektach i planach rozwoju firmy. Udało nam się stworzyć naprawdę fajną atmosferę wzajemnego wsparcia oraz możliwości angażowania się w dodatkowe inicjatywy.


Zakres obowiązków

Chcesz znaleźć środowisko, które podsyca Twoją kreatywność? Czujesz, że to jest moment na rozwijanie talentów i eksplorowanie nowych perspektyw? Witaj w świecie OpenGift!


W tej dynamicznej branży gadżetów reklamowych, gdzie nie brakuje inspirujących i wyjątkowych rozwiązań, stawiamy kolejny krok w kierunku naszego rozwoju. Poszukujemy lidera, który zadba o nasz zespół wsparcia sprzedaży i poprowadzi go ku osiąganiu coraz lepszych wyników, ale także przyczyni się do udoskonalenia procesów i narzędzi, które napędzają naszą organizację. Nasza misja to nie tylko sprzedaż, ale także tworzenie nowych trendów i pobudzanie innych do twórczego myślenia. Możesz liczyć na realny wpływ i udział w kształtowaniu przyszłości naszej organizacji.


Zadania, które na Ciebie czekają:

💠 Organizacja pracy zespołu i zarządzanie bieżącymi zadaniami działu wsparcia sprzedaży,

💠 Ustalanie priorytetów i harmonogramów zleceń, dbanie o ich terminową realizację,

💠 Wdrażanie efektywnych procedur pracy i usprawnianie procesów w oparciu o bieżące potrzeby i dostępne dane,

💠 Zarządzanie bazą naszych dostawców w oparciu o zmiany w ofercie, cenie i dostępności produktów,

💠 Zapewnienie wysokiej jakości kontaktu z klientami i dostawcami, rozwiązywanie ewentualnych trudności,

💠 Monitorowanie prawidłowego rozpatrywania reklamacji,

💠 Zarządzanie bazą danych i systemem CRM,

💠 Monitorowanie wydajności działu i realizowanych zadań, tworzenie raportów,

💠 Prowadzenie regularnych odpraw i spotkań z pracownikami, identyfikacja obszarów do poprawy,

💠 Wsparcie zespołu w dalszym rozwoju kompetencji,

💠 Współpraca z działem sprzedaży, grafikami, produkcją i dostawcami zewnętrznymi.


Nasze wymagania

✅ Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w bezpośrednim zarządzaniu zespołem,

✅ Masz doświadczenie w pracy w dziale realizacji, wsparcia sprzedaży, back-office, gdzie współpracowałeś/aś z produkcją i dostawcami zewnętrznymi,

✅ Z sukcesem wdrożyłeś/aś usprawnienia, lub nowe narzędzia do pracy Twojego zespołu,

✅ Wiesz jakiego wsparcia i informacji do swojej pracy wymaga zespół sprzedaży,

✅ Pracowałeś/aś z systemami CRM i dobrze znasz Excela,

✅ Potrafisz wcielić się w mentora, by pomagać pracownikom w ich rozwoju zawodowym,

✅ Kreatywności i zdolności do myślenia strategicznego, aby wesprzeć firmę w umacnianiu pozycji na rynku,

✅ Potrafisz dobrze się komunikować - przekazywać jasno swoje oczekiwania oraz delegować zadania.


Mile widziane

✅ Doświadczenie i wiedza w zakresie e-commerce,

✅ Doświadczenie w przetargach.


To oferujemy

  • Pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • Umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • Pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • Cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • Kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • Transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu, nadchodzących zmianach i oczekiwaniach przełożonego
  • A ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.


Benefity

  • Karta Multisport
  • Premia
  • Ubezpieczenie na życie
  • Rabaty pracownicze
  • Integracje, zabawy
  • Świętowanie urodzin
  • Prezenty na święta
  • Parking dla pracowników
  • Bonus roczny


Etapy rekrutacji:

  • 1 etap - rozmowa z naszym działem HR, gdzie wspólnie ustalicie jakie stanowisko i zakres zadań najbardziej odpowiada Twojemu profilowi zawodowemu,
  • 2 etap - spotkanie z Kierownikiem Działu oraz prośba o rozwiązanie zadania związanego ze specyfiką danego stanowiska,
  • 3 etap - krótkie spotkanie z jednym z właścicieli firmy,
  • 4 etap - Złożenie oferty. Jeśli na którymkolwiek etapie nasza decyzja będzie negatywna, również dostaniesz taką informację wraz z uzasadnieniem.


Otwarcie mówimy, co jest dla nas ważne!

  • Przyjazne miejsce pracy
  • Samodzielność
  • Otwarta komunikacja
  • Równowaga
  • Rozwój
  • Zwinność w działaniu


Sprawdź podobne oferty