W OpenGift bardzo ważna dla nas jest otwartość i transparentność komunikacji. Stawiamy jasne cele i wymagania pracownikom, oraz informujemy zespoły o nadchodzących zmianach, projektach i planach rozwoju firmy. Udało nam się stworzyć naprawdę fajną atmosferę wzajemnego wsparcia oraz możliwości angażowania się w dodatkowe inicjatywy.
Chcesz znaleźć środowisko, które podsyca Twoją kreatywność? Czujesz, że to jest moment na rozwijanie talentów i eksplorowanie nowych perspektyw? Witaj w świecie OpenGift!
W tej dynamicznej branży gadżetów reklamowych, gdzie nie brakuje inspirujących i wyjątkowych rozwiązań, stawiamy kolejny krok w kierunku naszego rozwoju. Poszukujemy lidera, który zadba o nasz zespół wsparcia sprzedaży i poprowadzi go ku osiąganiu coraz lepszych wyników, ale także przyczyni się do udoskonalenia procesów i narzędzi, które napędzają naszą organizację. Nasza misja to nie tylko sprzedaż, ale także tworzenie nowych trendów i pobudzanie innych do twórczego myślenia. Możesz liczyć na realny wpływ i udział w kształtowaniu przyszłości naszej organizacji.
Zadania, które na Ciebie czekają:
💠 Organizacja pracy zespołu i zarządzanie bieżącymi zadaniami działu wsparcia sprzedaży,
💠 Ustalanie priorytetów i harmonogramów zleceń, dbanie o ich terminową realizację,
💠 Wdrażanie efektywnych procedur pracy i usprawnianie procesów w oparciu o bieżące potrzeby i dostępne dane,
💠 Zarządzanie bazą naszych dostawców w oparciu o zmiany w ofercie, cenie i dostępności produktów,
💠 Zapewnienie wysokiej jakości kontaktu z klientami i dostawcami, rozwiązywanie ewentualnych trudności,
💠 Monitorowanie prawidłowego rozpatrywania reklamacji,
💠 Zarządzanie bazą danych i systemem CRM,
💠 Monitorowanie wydajności działu i realizowanych zadań, tworzenie raportów,
💠 Prowadzenie regularnych odpraw i spotkań z pracownikami, identyfikacja obszarów do poprawy,
💠 Wsparcie zespołu w dalszym rozwoju kompetencji,
💠 Współpraca z działem sprzedaży, grafikami, produkcją i dostawcami zewnętrznymi.
✅ Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w bezpośrednim zarządzaniu zespołem,
✅ Masz doświadczenie w pracy w dziale realizacji, wsparcia sprzedaży, back-office, gdzie współpracowałeś/aś z produkcją i dostawcami zewnętrznymi,
✅ Z sukcesem wdrożyłeś/aś usprawnienia, lub nowe narzędzia do pracy Twojego zespołu,
✅ Wiesz jakiego wsparcia i informacji do swojej pracy wymaga zespół sprzedaży,
✅ Pracowałeś/aś z systemami CRM i dobrze znasz Excela,
✅ Potrafisz wcielić się w mentora, by pomagać pracownikom w ich rozwoju zawodowym,
✅ Kreatywności i zdolności do myślenia strategicznego, aby wesprzeć firmę w umacnianiu pozycji na rynku,
✅ Potrafisz dobrze się komunikować - przekazywać jasno swoje oczekiwania oraz delegować zadania.
✅ Doświadczenie i wiedza w zakresie e-commerce,
✅ Doświadczenie w przetargach.