Już dzisiaj rusza konferencja digital marketingu – Tigers United 4
Co wyróżnia konferencję Tigers United 4? Spersonalizowana agenda! W trakcie konferencji możecie lepiej poznać swoje predyspozycje i rozwinąć kompetencje, a na dodatek nie stracicie czasu na tematy, które Was nie interesują.
Pierwszego dnia czeka na Was 16 prelekcji marketingowych w ramach ścieżek Social Media, Performance i Strategia.
Będziecie mogli także obejrzeć Bitwę Marketerów, czyli starcie ekipy Tigers z Franciszkiem Georgiewem na czele z doświadczonymi postaciami digital marketingu.
Poza tym poznacie swoje kompetencje osobowościowe, a także będziecie mogli wziąć udział w dyskusji Rund Table.
Uwaga! O 11.30 wystąpi nasz Marketing Manager Artur Leśniak z prelekcją pt. Misja: Reklama. Czyli wszystko co marketer musi wiedzieć, by latać naprawdę wysoko🚀🌌
Drugi dzień konferencji to czas na rozwinięcie kompetencji twardych. Właśnie wtedy nauczycie się, jak budować przywiązanie do marki i dopinać sprzedaż od wielu stron. Zapoznacie się także z marketingową siłą TikToka, jak również skonsultujecie wyzwania, jakie przed Wami stoją z mentorami, czyli ekspertami w swoich specjalizacjach marketingowych.
Szczegółową agendę wydarzenia znajdziecie TUTAJ.
Jeśli chcecie wziąć udział w konferencji, do wyboru macie 3 rodzaje biletów:
- Za 119 zł, który uprawnia do udziału w 1. dniu konferencji, zapewnia materiały PDF po evencie oraz profil marketera.
- Za 299 zł, który uprawnia do udziału w obu dniach konferencji, zapewnia materiały PDF po evencie, profil marketera, dostęp do nagrań z konferencji, udział w konsultacjach z mentorami oraz udział w networkingu.
- Za 699 zł (bilet VIP), który uprawnia do udziału w obu dniach konferencji, zapewnia materiały PDF po evencie, profil marketera, dostęp do nagrań z konferencji, dział w konsultacjach z mentorami, udział w networkingu, a także indywidualną konsultację rozwojową z trenerem biznesu.
_______________________________________________________________________________________
Źródło zdjęcia głównego: mat. prasowe
Komentarze