Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 29 marca. Poznajcie agendę spotkania!
Podczas DIMAQ Voice Online będziemy mogli wysłuchać dwóch prelekcji, a ich tematami będą: content w digital PR oraz brand suitability. Wystąpią: Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape, szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska oraz Szymon Szmigiel, Managing Director, Channel Factory. DIMAQ Voice Online odbędzie się 29 marca, w godzinach 15.00 – 16.20, na platformie LiveWebinar.
Prelekcja I, godz. 15:05:
„Dlaczego Twój content nie dociera do odbiorców? 4 główne błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations.”
Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape; szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska
Wraz z nasilającą się niechęcią użytkowników do reklam i rosnącą liczbą adblocków, marki coraz odważniej sięgają po działania digital PR i content organiczny. Niestety nie zawsze poniesione nakłady przynoszą zakładane efekty. Nawet jeśli uda się zaistnieć z contentem w TOP10, nie oznacza to, że treści zainteresują użytkowników i doprowadzą do interakcji z marką. W czym więc tkwi problem? Jak sprawić, aby treści zostały zauważone i pracowały na rzecz Twojego brandu?
Z tej prezentacji dowiesz się:
– Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations?
– Jak budować treści marki, aby zostały zauważone i dotarły do odbiorców?
Prelekcja II, godz. 15:40:
„Brand Suitability to nowe Brand Safety. I dlaczego ma znaczenie.”
Szymon Szmigiel, Managing Director, Channel Factory
Według przewodnika „Brand Safety & Suitability” opublikowanego przez IAB Europe, 82% marketerów uważa, że emisja reklamy przy nieodpowiednich treściach wpływa znacząco na reputację marki. Źle dopasowane treści mają wpływ na intencje zakupowe, zmniejszają wpływ innych reklam marki, a także znacząco wpływają na zaufanie do niej. Dopasowanie i adekwatność treści (brand suitability) to spektrum, które może się różnić w zależności od miejsca, marki i kampanii. Większość marek emituje się w środowisku brand safety, ale praktycznie żadna nie jest zainteresowana właściwym dopasowaniem treści.
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się na stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
_________________________________________________________________________________________________________________
Źródło: mat. prasowe
Komentarze