Rocket Jobs Poleca #46
Cześć! Cotygodniowa dawka wiedzy wreszcie gotowa 💪 Znajdziecie coś o UX, o postach i kampaniach na FB, o filtrowaniu ruchu w GA… Zresztą sprawdźcie, co tym razem dla Was wybraliśmy.
🚀 Jakie treści w social media przyciągną uwagę, zbudują zaangażowanie i będą silnym sprzymierzeńcem w przyciągnięciu klienta? Agencja Niebieski Lis przygotowała zestawienie 7 typów postów, o których warto pamiętać w 2020 roku.
🚀 Czasy, kiedy kampanie PR-owe opierały się wyłącznie na napisaniu informacji prasowej i jej wysyłkę do bazy dziennikarzy, powoli odchodzą do lamusa. Aby realizować cele biznesowe i komunikacyjne, potrzeba czegoś więcej – synergii w działaniach 360. A jak to osiągnąć? 3 zasady nowoczesnego marketingu i PR-u poznacie dzięki Remarkable Ones.
🚀 Czy wiecie, że polski internauta w 2019 roku wydawał miesięcznie średnio nieco ponad 1000 zł na zakupy on-line? Płacą za nie zarówno za pomocą szybkich przelewów, jak i kart płatniczych, BLIK-a czy e-walletów. Dlatego Sempai wyjaśniają, jak w Google Analytics można odflitrować ruch z… banków.
🚀 Jeśli chciałbyś się dowiedzieć, czym dokładnie jest analizy użyteczności, czyli audyt UX, jakie są metody jego przeprowadzania oraz dlaczego jest tak istotny w strategii biznesowej i produktowej, to musisz się zapoznać z artykułem od JCD.
🚀 Od Coconut Agency dostajemy zestaw praktycznych porad dotyczących tego, jak tworzyć angażujące posty na Facebooku, o czym należy pamiętać podczas pisania copy, a także jak unikać popularnych błędów na grafikach.
🚀 Parafrazując Orwella, wszystkie nagłówki są sobie równe, ale niektóre są równiejsze od innych. 😉 BOWWE zdradzają sekrety pisania nagłówków artykułów skutecznych pod kątem SEO, a jednocześnie intrygujących dla Twoich odbiorców i angażujących ich.
Podpowiedzcie nam: w jakich tematach chętnie poszerzylibyście swoją wiedzę? A może trafiliście na teksty, którymi chcecie się z nami podzielić? Dawajcie znać w komentarzach poniżej lub w wiadomościach na naszym fp!
Komentarze