Rocket Jobs Poleca #49
Cześć! Zapraszamy Was na nasz najnowszy przegląd branżowych artykułów. Znajdziecie tu informacje m.in. o obecnej sytuacji w sprzedaży internetowej, o Google Text Ads czy o profesjonalnych landing page’ach.
🚀 Co prawda jest jeszcze trochę za wcześnie na ocenę kondycji branży e-commerce w czasie pandemii, ale analiza ostatnich wydarzeń w Chinach i we Włoszech pozwala wysnuć pierwsze, całkiem obiecujące wnioski. Jakie? Zapoznajcie się z materiałem od Harbingers.
🚀 Fireart Studio przygotowali ciekawe i obszerne zestawienie trendów w rozwiązaniach UX-owych w 2020 roku. Tekst ilustrują świetne animacje, zatem nawet jeżeli zawodowo nie zajmujecie się user interface ani user expierence, to i tak warto tu zajrzeć! [ENG]
🚀 Również bardzo dużą, anglojęzyczną publikację zaprezentowało DataFeedWatch. Szczegółowo omówione w niej jest narzędzie Google Text Ads, zalety jego funkcjonalności oraz dobre praktyki z nim związane. Artykuł wzbogacony jest wieloma screenami i infografikami. [ENG]
🚀 W materiale, który zaserwowały nam Landingi, przeczytacie, z jakimi dylematami będziecie musieli się zmierzyć, jeśli zechcecie usprawnić swój landing page. Omawiają to w pięciu (nie tak prostych!) krokach, i dają kilka przydatnych wskazówek.
🚀 Prosta w obsłudze? Napisana w odpowiednim języku? Funkcjonalna i przydatna? Responsywna? Regularnie aktualizowana? Po prostu ładna? 😄 BOWWE zdradzają 5 sekretów profesjonalnej strony internetowej, którą pokochają Twoi klienci.
🚀 Onely w liczbach odpowiadają na pytanie, dlaczego każdy e-commerce potrzebuje SEO, i co może stracić, jeśli nie stosuje jego zasad! Powołują się na przykłady m.in. H&M, Topshop czy Yoox.com. Tekst zawiera przejrzyste i estetyczne infografiki.
🚀 Reklamy billboardowe dają ogromne możliwości wykazania się kreatywnością. Pomysły zaskakują formą, interakcją z otoczeniem oraz przekazem. Kampania wybrane przez ZnajdzReklame.pl udowadniają, że „chcieć to móc”, a reklama może być sztuką!
🚀 Na koniec zajrzyjcie do wpisu EActive, jeżeli chcielibyście, aby Wasza reklama graficzna w Google była jeszcze bardziej skuteczna. W końcu call to action typu „kup teraz!” to nie wszystko 😄 Również i ta publikacja została zilustrowana przydatnymi infografikami.
Które z powyżej zaprezentowanych artykułów jest dla Was najlepszy? Czego jeszcze chcielibyście się dowiedzieć? A może sami macie coś, czym możecie się z nami podzielić? Dawajcie znać w komentarzach lub wiadomościach prywatnych na naszym fanpage’u!
Komentarze