Rocket Jobs Poleca #52
Czołem! Nadchodzimy z krótkim zestawieniem marketingowych publikacji, które przyciągnęły ostatnio naszą uwagę. Są zarówno tematy trudniejsze, jak i lżejsze, a także te związane z pandemią, jak i te kompletnie nieporuszające tej kwestii. Spoglądajcie poniżej 🙂
🚀 Jak skutecznie pozyskać klientów w dobie kryzysu? Estima Group za najważniejsze z narzędzi napędzających sprzedaż uznała e-commerce, call to action i lead generation. Sprawdź ich artykuł, a dowiesz się więcej!
[KLIK]
🚀 Revenue, Cost, ROAS, CPC, Search Impression Share…. Pięć najważniejszych metryk w Google Ads w ciekawy i kompleksowy sposób omawia i podsumowuje DataFeedWatch. Materiał zawiera przydatne screeny. [ENG]
[KLIK]
🚀 Chatbotize częstuje swoimi poradami w kwestii facebookowych reklam. Ten tekst także jest napisany po angielsku, ale w całkiem przystępnej formie i z graficznym uwzględnieniem interesujących przykładów. [ENG]
[KLIK]
🚀 Dobra, czas na coś po polsku 😉 Jak firmy przenoszą się do internetu i zaczynają sprzedaż online? Ten jakże ważny podczas pandemii temat podejmuje Shoper. Okazuje się, że w sieci można łatwo kupić nawet… świeżą wołowinę!
[KLIK]
🚀 Czym się różni skalowanie od inkubacji? Czy Facebook może być dobrym kanałem do inkubacji i skalowania? Kiedy kampania jest w stanie wyskalować sprzedaż? Na te pytania w swojej publikacji odpowiada częstochowska agencja Niebieski Lis.
[KLIK]
🚀 Co to jest ambient marketing i dlaczego warto poświęcić mu uwagę? Czym się różni od guerilla marketingu? Jaki jest jego cel? Jakie wyzwania się z tym wiążą? M.in. o tym przeczytacie w interesującym wpisanie od Harbringers.
[KLIK]
W jakich tematach chcielibyście poszerzyć swoją wiedzę? Trafiliście na publikacje, którymi macie ochotę się z nami podzielić? A może sami zechcielibyście coś dla nas napisać? Śmiało zgłaszajcie się na agnieszka.zwolan@rocketjobs.pl lub w PM na naszym fanpage’u! ✌
Komentarze