Rocket Jobs Poleca #54
Po chwili przerwy wracamy z naszym przeglądem prasy internetowej 😉 W dzisiejszym RJP przeczytacie m.in. o kampaniach z youtuberami, o zwiększeniu widoczności sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania czy o brand hero jako najlepszym przyjacielu marki. Miłego!
🚀 Lektura tekstu od LifeTube prawdopodobnie przekona Was, że warto korzystać z siły influencer marketingu i że da się dzięki temu osiągać konkretne, mierzalne rezultaty! Nie przestraszcie się – wchodząc na stronę, w pierwszej chwili można pomyśleć, że to artykuł o tematyce kryminalnej 😄
🚀 Dzięki artykułowi na blogu Shoper poznacie argumenty za prowadzeniem działań działania SEO zgodnych z zasadami dobrych PR-owych praktyk oraz dowiecie się, jak robić to skutecznie. Jak wiadomo, dobry content to podstawa!
🚀 MU Interactive dzielą się z nami obszerną publikacją na temat o kwestii Brand Hero. Czym/kim powinien być? Czy każda marka powinna mieć swojego? Jak powinien wyglądać proces jego kreowania? Odpowiedzi znajdziesz po wejściu w poniższy link.
🚀 Wiele firm nie przygotowało się na ogromne ograniczenia, jakie spadły wraz z koronawirusem i akcją #zostanwdomu. Estima Group podpowiada, jak w dobie kryzysu skutecznie pozyskać klientów w Internecie. Materiał zawiera cenne screeny z Google Analytics.
🚀 I na koniec coś dla handlowców i menadżerów sprzedaży! Świeżutki tekst na blogu wrocławskiej firmy Casbeg traktuje o mierzeniu sprzedaży przy dużej ilości leadów. Co i w jakiej częstotliwości powinno się mierzyć? Przeczytajcie!
Komentarze