Rocket Jobs Poleca #88
Jeśli zastanawiacie się, co zrobić, aby komunikacja w social mediach była skuteczna, jak na nowy wygląd Facebooka zareagowali użytkownicy w Polsce, czy może nie wiecie, kiedy i jak zacząć budować zespół marketingu w swojej firmie, to zapraszamy Was do naszego najnowszego przeglądu interesujących treści z ostatnich tygodni.
🚀 Czy klikając na link zwracacie uwagę, co znajduje się w URL-u? Z materiału przygotowanego przez SEO4 dowiecie się, czy techniki tworzenia adresów URL mogą mieć wpływ na widoczność strony w przeglądarce, czy też zwiększać współczynnik CTR.
🚀 Chcecie rozkręcić firmowy fanpage? Zastanawiacie się, jak zwiększyć zasięgi, a przy tym zbudować pozytywny wizerunek? W materiale przygotowanym przez Semahead znajdziecie skuteczne sposoby efektywnego tworzenia strony na Facebooku.
🚀 Codziennie śledzicie social media, aż pewnego dnia w marcu zauważyliście, że wygląd Facebooka uległ zmianie? Pierwsi użytkownicy w Polsce mogli już skorzystać m.in. z głównego paska przeniesionego do menu bocznego. Z kolei w pasku narzędzi pojawiły się najczęściej odwiedzane grupy. To jednak nie wszystko. Zmianie uległ też m.in. panel reklam. Więcej o nowościach na Facebooku przeczytacie w materiale przygotowanym przez 4Real.
🚀 Analityka biznesowa pomaga przedsiębiorstwom w sprawnej interpretacji i wizualizacji danych firmowych, które są zbierane w różnych źródłach. Z jakiego rozwiązania zatem najlepiej korzystać? Looker czy może Google Data Studio? Wady i zalety każdego z nich zaprezentowano w materiale przygotowanym przez FOTC.
🚀 Czujecie, że w Waszej firmie powinien się pojawić dział marketingu? Dzięki materiałowi przygotowanemu przez Casbeg możecie się dowiedzieć, dlaczego warto się w ogóle zastanowić, czy to jest dobry moment na tworzenie nowego działu w firmie, jakie pytania powinniśmy sobie zadać, czy też jakich specjalistów po prostu naprawdę potrzebujemy.
________________________________________________________________________________________________
Komentarze