Rocket Jobs Poleca #99

Rocket Jobs Poleca #99

Nie mogliście się doczekać artykułów, jakie Wam przedstawimy w najświeższym Rocket Jobs Poleca? Przychodzimy do Was z wielką dawką wiedzy, gdzie każdy z pewnością znajdzie temat dla siebie. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, jak poprowadzić promocję marki, gdy budżet marketingowy jest ograniczony; ile wnosi zaufanie względem lidera do efektywności pracowników oraz jakie szablony reklam video są aktualnie do wykorzystania na Facebooku, zajrzyjcie niezwłocznie do naszych poleceń z tego tygodnia!

🚀Odpowiednia promocja marki to kluczowy komponent w rozwoju marki e-commerce, budowaniu jej wizerunku publicznego oraz pozyskiwaniu coraz szerszego grona oddanych odbiorców. Jak zatem dokonać tego przy ograniczonym budżecie marketingowym? Z odpowiedzią na to pytanie pośpieszyła nam firma Happy parrots.

[KLIK]

🚀Nowości w mediach społecznościowych pojawiają się tak dynamicznie, że czasem ciężko Wam za nimi nadążyć? Obowiązkowo zajrzyjcie do artykułu od 4Real, żeby dowiedzieć się z jakich szablonów reklam wideo możemy aktualnie korzystać na Facebooku, a także poznać oferowane przez nie opcje animacji.

[KLIK]

🚀Zwykło się mówić, że zespół jest równie dobry jak lider, który go prowadzi. Nie sposób zaprzeczyć, że właściwe przywództwo znacząco wpływa na zaangażowanie wśród pracowników, a tym samym efektywność ich pracy. O tym, jaką rolę w budowaniu oddanej i aktywnej postawy pełni zaufanie wobec lidera opowiada nam Leanpassion.

[KLIK]

Zobacz także: Rocket Jobs Poleca #96

🚀Pozostając w temacie zaufania, najłatwiej jest je wykreować poprzez interakcje bezpośrednie. Nie dla każdego jednak zasady dotyczące wytyczania celu oraz planu spotkania na zasadzie 1:1 są oczywiste. W niuanse prowadzenia indywidualnych rozmów z pracownikami wprowadza nas Casbeg. Firma zdradza czytelnikom wszystkie tajniki dotyczące kwestii i zachowań pożądanych oraz odradzanych podczas tego typu spotkań, a także podpowiada, nad jakimi pytaniami warto się szczególnie pochylić.

[KLIK]

🚀Sytuacje kryzysowe mogą nas zaskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie. Newralgiczną kwestią jest odpowiednio wczesne i rzetelne przygotowanie się do nich poprzez utworzenie Business Continuity Planu. Z pomocą nadchodzi artykuł od FOTC, który dokładnie wyjaśnia, zarówno cele utworzenia projektu działania w sytuacjach kryzysowych, jak i tłumaczy szczegółowo, jak przygotować go najefektywniej, krok po kroku.

[KLIK]

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia: Unsplash@Alexander Andrews

Redaktorka

Z wykształcenia filolog języka francuskiego, jednak od najmłodszych lat emocjonalnie związana z dziennikarstwem i działalnością literacką. Interesuje się szerokim wachlarzem tematycznym, zaczynając od kwestii językowych, kulturowych i społecznych, poprzez finanse i ekonomię, aż po naukę i prawo. Można powiedzieć, że w życiu podąża za iście renesansową definicją bycia "humanistą".

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze