Przyszłość branży PR - 10 trendów i umiejętności na 2025 rok

Zakończyły się poszukiwania osoby, która wspólnie z Tomaszem Ćwiąkałą przygotuje specjalny odcinek videocastu „Rozmowy o piłce”. Kandydat musiał nie tylko znać futbol od podszewki, ale też czuć go na poziomie emocji – analizować, przewidywać i dostrzegać niuanse, które umykają przeciętnemu widzowi. Wybór idealnej osoby nie był łatwy, ale przed zwycięzcą stoi teraz wyjątkowa okazja – praca u boku jednego z czołowych dziennikarzy sportowych w kraju i współtworzenie odcinka, który emocjami dorówna najlepszym piłkarskim widowiskom.
Spis treści
Jeden z najlepszych dziennikarzy sportowych młodego pokolenia, czołowy komentator Canal+ Sport i zapalony YouTuber, którego analizy są dla kibiców tym, czym VAR dla sędziów – niezbędnym punktem odniesienia. Jego kanał śledzi ponad 200 tysięcy fanów piłki, którzy czekają na każdą nową opinię o meczu, transferach czy taktycznych niuansach.
Żadnych CV, listów motywacyjnych ani testów z Excela. Wystarczył jeden kreatywny komentarz (dowolny mem, wpis, filmik, nagranie audio itd.) pod konkursowym postem z odpowiedzią na pytanie: „Co powinno zmienić się w świecie piłki nożnej i dlaczego?”
Po burzliwych obradach w gronie piłkarskich ekspertów wyłoniliśmy zwycięzcę – @muodydomel! 🎉
Ale to nie koniec niespodzianek! Wasze zgłoszenia były tak dobre, że Adminka Rocketa postanowiła wyróżnić jeszcze 5 osób, które otrzymają specjalne paczki z gadżetami z kampanii #PRACAJAKZESNU!
Sprawdźcie zwycięskie zgłoszenia:
WYRÓŻNIENIA:
PRACAJAKZESNU to nie jednorazowa przygoda, a seria wyjątkowych rekrutacji, w których możecie zgarnąć pracę u najpopularniejszych polskich twórców i spędzić dzień za kulisami ich internetowego życia. Zobacz, jakie rekrutacje czekają u innych twórców! :
…a to nie wszystko! Kolejne ogłoszenia pojawią się już na dniach, więc koniecznie śledźcie social media justjoin.it i rocketjobs.pl, żeby nie przespać swojej szansy na pracę jak ze snu u ulubionego influencera.
„Praca jak ze snu” to nie przypadkowa nazwa. Influencerzy to dzisiaj nowi celebryci, którzy spełniają marzenia swoich fanów i sami są swego rodzaju ucieleśnieniem spełnionych marzeń. W nowej kampanii dajemy ludziom szansę na przeżycie jednego dnia u boku ulubionego twórcy. To nie tylko okazja do zajrzenia za kulisy ich pracy, ale też dowód na to, że wymarzona kariera jest w zasięgu ręki. Chcemy motywować zarówno pracowników, jak i pracodawców do tworzenia środowisk, w których rozwój zawodowy i satysfakcja z pracy staje się naturalną częścią codzienności. Naszą misją jest łączenie talentów z najlepszymi firmami w Polsce – mówi Artur Leśniak, Head of B2C Marketing w portalach pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.
Komentarze