Oferty
Head of Category Management
Nowa
Sprzedaż

Head of Category Management

Warszawa
15 000 - 19 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

account manager

branża eCommerce

Category Management

negocjacje

Mile widziane

branża home and living

Opis stanowiska

Poszukujemy Head of Supply dla nowego projektu międzynarodowej multibrandowej platformy marketplace z designem, za którą stoją m.in. twórcy marek 366 Concept i yestersen.


Raportując bezpośrednio do Zarządu, dołączysz do leadership teamu i wspólnie z własnym zespołem i siecią współpracowników przejmiesz odpowiedzialność za stronę podażową naszej platformy – od selekcji i negocjacji z dostawcami, przez ich onboarding i weryfikację ofert, aż po tworzenie planów rozwoju vendorów i zarządzanie przychodami z opłat partnerskich.


Ta rola jest idealna dla zwinnego negocjatora, który uwalnia pełen potencjał marek, jednocześnie dbając o długoterminowe relacje i wyniki biznesowe. Wymagamy umiejętności łączenia kropek i inicjatywy w wykorzystaniu technologii jako przewagi; w zamian oferujemy wpływ na kształt nowej platformy oraz dostęp do szybkich możliwości rozwoju.


Twoje obszary odpowiedzialności

Strona Podażowa: zarządzanie selekcją i negocjacjami z vendorami, ustalanie warunków współpracy oraz moderacja i weryfikacja ofert, nadzór nad rozliczeniami i rozwiązywanie bieżących problemów w relacjach z dostawcami.

Revenue Management: odpowiedzialność za przychody z opłat członkowskich, tworzenie strategii pricingu subskrypcji i maksymalizowanie wartości biznesowej przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji vendorów.

Vendor Growth & Account Management: współtworzenie planów rozwoju dostawców, analiza ich wyników i wdrażanie działań zwiększających sprzedaż, pełnienie roli ambasadora vendorów w organizacji oraz wspieranie ich w rozwoju na platformie.

Współpraca z Zespołami: ścisła koordynacja z e-commerce w celu osiągnięcia wspólnych celów sprzedażowych, współpraca z marketingiem w zakresie promowania ofert, uczestnictwo w tworzeniu kalendarza komercyjnego i planów akcji promocyjnych.

Rozwój i Automatyzacja: we współpracy z zespołem IT i e-commerce usprawnianie procesów onboardingowych i narzędzi PIM, skrócenie czasu wprowadzania oraz modyfikacji ofert, a także stała optymalizacja obsługi vendorów i jakości ich listingów.


Twoje duże cele

  1. Wznowienie/rozpoczęcie relacji z kluczowymi vendorami
  2. Zatowarowanie platformy pod launch
  3. Współtworzenie planu sprzedażowego
  4. Optymalizacja procesów onboardingu i PIM


Wymagania

  • Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu vendorami, account management lub pokrewnym obszarze (preferowane doświadczenie w e-commerce)
  • Udokumentowane sukcesy w negocjacjach handlowych i skalowaniu relacji B2B
  • Ponadprzeciętne zdolności analityczne i umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych
  • Umiejętność szybkiego działania, priorytetyzacji i samodzielnego podejmowania decyzji
  • Bardzo dobra znajomość Excel/Google Sheets (mile widziane doświadczenie w narzędziach BI)
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim
  • Zamiłowanie do designu lub doświadczenie w branży home & living będzie dodatkowym atutem


Oferujemy

  • Możliwość objęcia udziałów w spółce (ESOP)
  • System premiowy zależny od wyników Twoich vendorów (w tym opłat członkowskich) i sukcesu całej firmy
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, zniżki na nasze produkty
  • Pracę w designerskim biurze w zabytkowej kamienicy w centrum Warszawy
  • Bezpośrednią współpracę z Founderami i realny wpływ na kształt rozwoju platformy
  • Możliwość tworzenia unikatowego marketplace o globalnym potencjale


Przydatne informacje

  • Termin rozpoczęcia: Q1 2025
  • Wynagrodzenie: 15–19 tys. PLN netto + premie
  • Rodzaj umowy: preferowany B2B
  • Miejsce pracy: hybrydowa z biurem w Warszawie


15 000 - 19 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Menedżer_ka Rozwoju Biznesu

Nowa
10 000 - 12 000 pln
Cenatorium
Warszawa
finanse
sprzedaż B2B
budowanie relacji
Nowa

Specjalista ds. Ofert Biznesowych

Nowa
Harvey Nash Technology
Warszawa
zarządzanie projektami
Microsoft PowerPoint
dokumentacja marketingowa/ofertowa
Nowa

Sales & Marketing Manager

Nowa
18 000 - 24 000 pln
codequest
Warszawa
digital marketing
strategiczne planowanie
sprzedaż B2B
Nowa

Kierownik Zespołu Klienta Detalicznego (sprzedaż produktów hipotecznych)

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
def3000
kurs kasjera
Nowa

Growth Hacker/Manager (IT field)

Nowa
Digiteum
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B sales in Tech
Negotiations
English
Nowa