Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie technologicznej działającej w otoczeniu branży deweloperskiej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań administracyjnych w spółce oraz asystenckie wsparcie zarządu. Praca na tym stanowisku dotyczyć będzie różnych obszarów działania firmy: obiegu dokumentów księgowych, zakupów, organizacji wyjazdów i logistyki wydarzeń, wsparcia klientów.
Zakres zadań
Doświadczenie
Mile widziane doświadczenie w realizacji zadań administracyjnych lub asystenckich w sprzedaży w firmie średniej wielkości.
Kompetencje
Dobra organizacja i dyscyplina pracy
Terminowość realizacji zadań
Dokładność
Systematyczność
Proaktywność
Umiejętność wyrażania własnych opinii
Inne umiejętności
Znajomość podstawowych pakietów pracy biurowej (Office lub G Suite)
Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
Pracujesz w sprzedaży?
Znajdziemy Ci dopasowaną pracę!
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty