SEM Specialist / Performance Marketing Specialist (Mid / Senior)
Daimlera 2, Warszawa +1 Lokalizacja
4FIZJO GROUP SP. Z O.O.
Szukamy doświadczonego specjalisty Performance Marketingu, który potrafi prowadzić kampanie w Google Ads i Meta Ads tak, aby maksymalizować sprzedaż, konwersje i profit. To stanowisko dla osoby, która swobodnie zarządza 7-cyfrowymi budżetami miesięcznymi, rozumie zależności między feedami produktowymi a segmentacją kampanii i potrafi optymalizować działania pod zwrot z inwestycji. Będziesz pracować w środowisku e-commerce DTC, prowadząc kampanie na wielu rynkach europejskich i łącząc analityczne podejście z testowaniem nowych rozwiązań, aby stale zwiększać efektywność działań marketingowych.
Twój zakres obowiązków:
Tworzenie, prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads i Meta Ads
Prowadzenie i optymalizacja kampanii na rynkach europejskich
Zarządzanie, dostosowywanie i optymalizacja feedów produktowych pod kampanie (w tym segmentacja produktów)
Prowadzenie kampanii w porównywarkach cenowych i integracja feedów produktowych z platformami reklamowymi
Projektowanie i wdrażanie testów A/B dla kampanii, kreacji i landingów w celu zwiększenia skuteczności działań
Biegła analiza danych w GA4, zarządzanie audiencjami i ustawianie kampanii remarketingowych
Testowanie ustawień, struktury kampanii, grup odbiorców, kreacji i assetów w celu maksymalizacji wyników
Analiza skuteczności działań reklamowych pod kątem konwersji, ROAS, POAS, CPA i marży
Skalowanie kampanii przy zachowaniu lub poprawie rentowności
Ścisła współpraca z zespołem analitycznym oraz kreatywnym w zakresie raportowania wyników, tworzenia kreacji i wdrażania rekomendacji
Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju kampanii w kanałach płatnych oraz social media
Nasze wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads i Meta Ads w e-commerce (mid to senior)
Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu dużymi budżetami reklamowymi (miesięczne 7-cyfrowe)
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na rynkach europejskich
Znajomość narzędzi do zarządzania feedami produktowymi oraz prowadzenia działań w porównywarkach cenowych
Biegłość w analizie danych i optymalizacji działań w GA4
Doświadczenie w zarządzaniu audiencjami i wdrażaniu remarketingu
Umiejętność analizy danych kampanii i podejmowania decyzji na ich podstawie
Praktyczne doświadczenie w optymalizacji pod konwersje i rentowność (ROAS, POAS, marża)
Biegły angielski; znajomość dodatkowych języków europejskich będzie dużym atutem
Znajomość Google Tag Manager będzie dodatkowym atutem
Doświadczenie lub gotowość do testowania nowych kanałów reklamowych (np. TikTok, porównywarki, afiliacje, Pinterest)
Proaktywność w testowaniu nowych rozwiązań, kreacji, segmentacji i strategii kampanii
Postawa właścicielska – traktujesz budżety jak własne, dbasz o maksymalizację zwrotu z inwestycji, podejmujesz decyzje opierając się na danych i szybko reagujesz na zmiany rynkowe
Dyspozycyjność: pracujemy hybrydowo - 4 dni z biura, 1 dzień zdalnie
To oferujemy:
Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Możesz rozwijać się tak szybko jak nasza organizacja albo jeszcze szybciej. Każdy pomysł szkolenia i poszerzania kompetencji witamy uśmiechem i z chęcią finansujemy
Możesz elastycznie zaczynać czas swojej pracy między 7:00 a 9:00
Oferujemy Prywatną opiekę medyczną, zniżki na produkty firmowe, dofinansowanie do wakacji
Dofinansowujemy kartę Multisport
Lada chwila przenosimy nasze biuro do super miejsca w Alejach Jerozolimskich ze świetnym dojazdem i parkingiem dla pracowników
SEM Specialist / Performance Marketing Specialist (Mid / Senior)
SEM Specialist / Performance Marketing Specialist (Mid / Senior)
Daimlera 2, Warszawa
4FIZJO GROUP SP. Z O.O.