Doradca techniczno - handlowy
Nowa
Sprzedaż

Doradca techniczno - handlowy

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski B2

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Poszukujemy Doradcy techniczno-handlowego  dla naszego Partnera - wiodącego polskiego producenta w branży HVACR, który tworzy zaawansowane technologicznie rozwiązania dla obiektów komercyjnych, przemysłowych oraz domowych.

 

 

Na początek konkrety:

  • Możliwa forma współpracy: UoP

  • Tryb pracy: mobilny

  • Wymiar pracy: 1FTE


Zakres obowiązków:

  • Sprzedaż urządzeń wentylacyjnych poprzez sprzedaż bezpośrednią, w ramach projektów inwestycyjnych realizowanych wspólnie z projektantami, generalnymi wykonawcami oraz inwestorami.

  • Systematyczne i aktywne poszukiwanie nowych możliwości na rynku budownictwa inwestycyjnego.

  • Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów, w tym pomoc w doborze odpowiednich urządzeń i rozwiązań systemowych z zakresu wentylacji i chłodnictwa.

  • Udział w negocjacjach handlowych oraz zawieranie umów z klientami.

  • Nadzór nad realizacją zamówień w ścisłej współpracy z centralą firmy.

  • Angażowanie się w działania marketingowe oraz uczestnictwo w wewnętrznych szkoleniach i projektach rozwojowych organizowanych przez firmę.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki to: inżynieria środowiska (ze specjalizacją w klimatyzacji, wentylacji, chłodnictwie), mechanika i budowa maszyn, automatyka lub inne pokrewne dziedziny.

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań inwestycyjnych.

  • Doświadczenie w sprzedaży urządzeń wentylacyjnych na podobnym stanowisku

  • Sukcesy sprzedażowe - referencje od klientów lub partnerów biznesowych będą dużym atutem.

  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz gotowość do codziennego użytkowania samochodu służbowego.

  • Rozwinięte umiejętności handlowe, w tym łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność prezentacji oferty i siebie, samodzielne docieranie do klientów i projektów inwestycyjnych, a także silna motywacja do osiągania celów sprzedażowych.

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w planowaniu zadań w ramach elastycznego czasu pracy opartego na realizacji celów.

  • Silna chęć rozwoju zawodowego, wysoka motywacja oraz nastawienie na skuteczną realizację założonych celów.


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Prowizje zależne od stopnia realizacji przydzielonego planu

  • Możliwość samodzielnej organizacji  pracy w zadaniowym systemie czasu pracy

  • Stały dostęp do wiedzy technicznej, szkolenia produktowe i doskonalące umiejętności osobiste

  • Ciekawe programy motywacyjne

  • Życzliwa i przyjazna atmosfera pracy

  • Zmotywowany zespół współpracowników

  • Możliwość dofinansowania nauki na studiach czy dodatkowych kursach zawodowych

  • Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń: grupowego i medycznego Medicover

  • Karty sportowe Benefit Systems

  • Pakiet świadczeń socjalnych, w tym także możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo Pożyczkowej

  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego, w którym Pracodawca odprowadza 3,5% wartości wynagrodzenia brutto na indywidualne konto emerytalne Pracownika w PZU


Opis procesu rekrutacji:

  1. Wstępna rozmowa telefoniczna z naszym przedstawicielem - 4IT Solutions (ok 20min)

  2. Spotkanie stacjonarne z przełożonym

  3. Spotkanie podsumowujące z dyrektorem obszaru