Kim jesteśmy?
Jesteśmy agentem ubezpieczeniowym działającym na rynku polskim od 2009 roku. Specjalizujemy się w udostępnianiu łatwych do zrozumienia i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie bezpośrednio wszystkim zainteresowanym osobom, w tym samym czasie utrzymując najwyższy poziom obsługi.
Manager Działu Sprzedaży Call Center
Miejsce pracy: Warszawa , Chmielna 132/134
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych, aktywacyjnych oraz raportowanie swoich działań do zarządu spółki.
- Realizacja celów; odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy poprzez monitorowanie i analizę wskaźników call center.
- Odpowiedzialność za wykonanie założeń budżetowych, kontrola i optymalizacja kosztów.
- Praca z narzędziami do analityki sprzedaży (CRM).
- Zarządzanie pracą zespołu sprzedaży.
- Dbanie o rozwój kompetencji i skuteczne motywowanie pracowników.
- Zwiększenie efektywności zespołów i projektów pod względem sprzedaży oraz rentowności biznesu.
Nasze wymagania:
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze call center: tworzenie i zarządzanie kampaniami nastawionymi na efekt oraz rentowność biznesu (warunki konieczne).
- Bardzo dobre umiejętności analityczne, umiejętność mierzenia konwersji z poszczególnych kanałów marketingowych i optymalizacji dalszych działań.
- Kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia, poczucie odpowiedzialności za realizację założonych celów (własnych i zespołu), chęć ciągłego poszerzania wiedzy, wysoko rozwinięte kompetencje przywódcze.
- Dojrzałość biznesowa i odwaga potrzebna do wdrażania zmian.
- Znajomość pakietu excel oraz języka angielskiego.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie podstawowe i bonus uznaniowy uzależniony od osiąganych wyników.
- Realny rozwój zawodowy.
- Szeroki wachlarz benefitów.