O Firmie:
4Run jest od 17 lat dystrybutorem specjalistycznych marek sportowych takich jako Brooks Running, Aetrex, RoyalBay i OOfos.
Jesteśmy firmą pełną pasjonatów, która swój sukces zawdzięcza wszystkim osobą pracującym w firmie. Zadbamy więc o to, abyś szybko poczuł tę atmosferę i miał możliwość wykorzystać to co w Tobie najlepsze. Oferujemy pełne wsparcie w realizacji Twoich zadań oraz możliwość podnoszenia kompetencji.
Brooks Running to specjalistyczna, amerykańska firma biegowa, z ponad 100 letnią historią. Realizujemy hasło Run Happy i dostarczamy najwyższej jakości obuwie oraz odzież biegową.
Brooks Running to historia biegania, biegaczy, ludzi i ich pasji, która przyczyniła się do stworzenia technologii dającej wsparcie milionom sportowców. W tej chwili w USA, Brooks jest drugą siłą na rynku biegowym i jako marka specjalistyczna jest najczęściej wybierana przez profesjonalnych biegaczy i triathlonistów.
Jesteśmy firmą pełną pasjonatów, która swój sukces zawdzięcza wszystkim osobą pracującym w firmie. Zadbamy więc o to, abyś szybko poczuł tę atmosferę i miał możliwość wykorzystać to co w Tobie najlepsze. Oferujemy pełne wsparcie w realizacji Twoich zadań oraz możliwość podnoszenia kompetencji.
Doświadczenie i wymagania:
- Minimum min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu i rozwoju platformy e–commerce
- Znajomość platform WooCommerce, Shopify, Baselinker oraz narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, platformy CMS)
- Wiedza z zakresu marketing automation
- Doświadczenie w optymalizacji konwersji oraz pracy z różnymi kanałami sprzedażowymi online
- Umiejętność analizowania trendów użytkowników i opracowywania nowych rozwiązań zwiększających traffic oraz jego efektywność w sklepie internetowym
- Doskonałe umiejętności analityczne i znajomość narzędzi raportowych
- Umiejętność pracy w zespole oraz skutecznej współpracy z różnymi działami
- Samodzielność, proaktywność i umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z międzynarodowymi partnerami
Kompetencje miękkie:
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Organizacja i zarządzanie czasem
- Inicjatywa i samodzielność
Obowiązki:
- Współtworzenie, implementacja i optymalizacja strategii eCommerce w celu zwiększenia sprzedaży online dla sektora B2C
- Zarządzanie i monitorowanie platformami eCommerce (Brooks, Aetrex, RoyalBay, Oofos)
- Analiza zachowań klientów, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dla działów operacyjnych
- Wdrożenie i zarządzanie Marketing Automation i newsletter
- Współpraca z Agencją SEO
- Współpraca z zespołami marketingowymi, IT, logistyki oraz dostawcami zewnętrznymi w celu zapewnienia sprawnej realizacji procesów sprzedażowych
- Prowadzenie monitoringu trendów e–commerce i rozwiązań stosowanych przez konkurencję
- Optymalizacja doświadczeń użytkownika (UX) i wprowadzanie ulepszeń w obszarze customer journey; przeprowadzanie testów A/B dla zarządzanych eCommerce
- Rozwijanie narzędzi analitycznych w firmie
- Raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie rekomendacji i prognoz
- Raportowanie swojej aktywności według ustalonych procedur
- Realizacja założonych celów i KPI