Młodszy specjalista ds. telefonicznego wsparcia działu sprzedaży
Nowa
Sprzedaż

Młodszy specjalista ds. telefonicznego wsparcia działu sprzedaży

4 800 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
4 800 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

Microsoft Office

telefoniczna obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Zakres obowiązków

  • Poszukiwanie firm z potrzebami rekrutacyjnymi (głownie oferty pracy publikowane na portalach)
  • Aktywny telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami oraz wstępne przedstawienie profilu działalności naszej firmy (cold calling)
  • Umawianie spotkań dla handlowców z zainteresowanymi firmami  
  • Udzielanie podstawowych informacji o naszej ofercie i wsparcie w procesie sprzedaży 
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy już na etapie pierwszego kontaktu z klientem 


Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży (mile widziane doświadczenie w call center) 
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) 
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne 
  • Nastawienie na realizację celów i dobra organizacja pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności negocjacyjne

 

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu umowę zlecenie 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od wyników 
  • Benefity pozapłacowe: opieka medyczna (Medicover), karta sportowa (Multisport) 
  • Elastyczne godziny pracy w trybie stacjonarnym, pełny etat
  • Przyjazną atmosferę współpracy i realny wpływ na rozwój firmy
  • Wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu


4 800 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ