Dla naszego klienta, firmy produkującej stacje transformatorowe poszukujemy pracownika do działu sprzedaży.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie działu sprzedaży w zakresie czynności administracyjnych
- Obsługa zapytań klientów i przygotowywanie ofert handlowych (w języku ukraińskim)
- Współpraca z klientami w zakresie obsługi zamówień i sprzedaży, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
- Współpraca z magazynem, awizacja i kontrola terminowości dostaw
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami komponentów do montażu transformatorów
- Przygotowywanie zestawień, raportów na potrzeby firmy
- Pomoc w bieżących działaniach zespołu
Wymagania:
- Biegła znajomość języka ukraińskiego, bardzo dobra znajomość języka polskiego
- Wykształcenie techniczne (ukończone technikum lub studia o profilu energetycznym, lub pokrewne)
- Bardzo dobra obsługa komputera (pakietu MS Office)
- Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły
- Rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w branży handlowej – mile widziane
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Wynagrodzenie: podstawowe plus bardzo atrakcyjny system premiowy
- Pełny etat, model pracy hybrydowy (3 dni w biurze, 2 dni w domu)
- Profesjonalne wdrożenie w obowiązki i zapoznanie z profilem firmy (szkolenie zapewniające pełną wiedzę o produktach firmy, ich budowie, komponentach i ukraińskim rynku energetycznym)
- Pracę w miłej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie, która stawia na osiąganie celów przy wzajemnej pomocy i współpracy
- W przypadku osób spoza Częstochowy oferujemy pomoc w relokacji